Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere har dere hatt?

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

9

• signaturløs

7

• ShitDiddelyDo

5

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest uforsvarlig å ikke bruke kondom
Skrevet

Det skal du bare drite i...

Skrevet

Det skal du bare drite i...

Gjest notnotnot
Skrevet

''Det hadde sikkert blitt et horribelt tall. Jeg har aldri brukt kondom heller, men har aldri hatt så mye som en sur en.''

Du har all grunn til å være stolt!

Skrevet

Jeg fikk et helvetes høyt tall til tross for jeg fremdeles har fingre igjen om jeg bruker begge hender til å telle de jeg har vært til sengs med. Og ettersom jeg vet at i alle fall en av dem ikke hadde hatt andre før meg og en av andre kun har hatt en så ser jeg ikke på det tallet som helt sannsynlig gitt.

Skrevet

"Jeg har aldri brukt kondom heller" sier vel litt om IQ-en til damene du har draget på.

Skrevet

''Jeg har aldri brukt kondom heller, men har aldri hatt så mye som en sur en.''

Når du tenker på hygienen mellom tærne, må du ikke glemme det viktigste: Hygienen mellom _stortærne_!

Skrevet

"Jeg har aldri brukt kondom heller" sier vel litt om IQ-en til damene du har draget på.

Vil heller si IQ`en til nick. Han dreit seg ut med å fortelle dette.

Skrevet

''Jeg har aldri brukt kondom heller, men har aldri hatt så mye som en sur en.''

Din sexuelle iq = 0.

Skrevet

''You have had 1,294,086 indirect and direct sexual partners.

Based on information entered into this calculator, people in your age group have had 3,469,275 indirect sexual partners ''

Så avsnitt 1 blir ikke så verst sammenlignet med avsnitt 2...;-)

Skrevet

Det sier vel litt om hans egen iq også?

Skrevet

Jeg fikk et helvetes høyt tall til tross for jeg fremdeles har fingre igjen om jeg bruker begge hender til å telle de jeg har vært til sengs med. Og ettersom jeg vet at i alle fall en av dem ikke hadde hatt andre før meg og en av andre kun har hatt en så ser jeg ikke på det tallet som helt sannsynlig gitt.

Ja, det virker som om den testen tar med indirekte sexpartnere oppstått _etter_ at vi sist var involvert med vedkommende, og det blir jo litt feil, da. Hvis du hadde sex med en som var "jomfru", kan du ikke sies å ha hatt indirekte sex med de 100 han har feid over etter deg! :-)

Gjest prosessine
Skrevet

You have had 2,226,364 indirect and direct sexual partners.

Det er ganske så imponerende tatt i betraktning av at han jeg er gift med er den første og eneste sekusalpartneren jeg har hatt.

Skrevet

''You have had 1,212,469 indirect and direct sexual partners.''

Og det tallet kom opp når jeg skrev at jeg har hatt 1 seksuell partner. Skal si de mener at han har hatt seg. ;-)

Skrevet

''You have had 1,212,469 indirect and direct sexual partners.''

Og det tallet kom opp når jeg skrev at jeg har hatt 1 seksuell partner. Skal si de mener at han har hatt seg. ;-)

Han må i grunnen ha hatt det travelt! :-)

Skrevet

Du er meg en pussig en! Når jeg leser nicket ditt tenker jeg alltid 'overhygienisk' eller 'vettskremt for naturlig bakterieflora*, men _kondom _ skryter du av å aldri ha brukt!?? Må nesten le...

Skrevet

Vil heller si IQ`en til nick. Han dreit seg ut med å fortelle dette.

Underforstått.

Skrevet

Du er meg en pussig en! Når jeg leser nicket ditt tenker jeg alltid 'overhygienisk' eller 'vettskremt for naturlig bakterieflora*, men _kondom _ skryter du av å aldri ha brukt!?? Må nesten le...

At jeg vasker meg mellom tærne har ikke noe med hysteri å gjøre. Å ikke gjøre det er griseri. Det samme gjelder når man bader ungene 1 gang i uka. Hvorfor man skal sette en annen standard for barna enn for seg selv skjønner jeg ikke. Tror det skyldes ren latskap.

Bortsett fra det, så er jeg like ren eller møkkete som alle andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...