Gå til innhold

Den største glede du kan ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det er å gjøre andre glad! :-)

I dag har jeg gitt bort en mobil til en person som trengte det. Den lå jo bare i en skuff her, lell. *pusser glorien og rydder videre*

Med _radio OG kamera_ !!! *hehe* - personen var fullstendig imponert ;-)

Når folk blir SÅ glade for å få noe, så vurderer jeg å gi bort mer. Noen som vil ha noe? ;-)

Skrevet

Jeg tar gjerne en fri handletur om du fikser? Om du kjøper inn til pizza i kveld og noe spennende i morgen, så er det fint.

Da sier vi det. Tusen takk c",)

Skrevet

Jeg tar gjerne en fri handletur om du fikser? Om du kjøper inn til pizza i kveld og noe spennende i morgen, så er det fint.

Da sier vi det. Tusen takk c",)

Hadde jeg hatt en spiss hatt og tryllestav, så skulle jeg ha gjort det! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253976629' post='4218819]

Hadde jeg hatt en spiss hatt og tryllestav, så skulle jeg ha gjort det! ;-)

Det frister lite å trøske seg ut igjen med sprengt mage og trassig treåring på slep. Men, men, det må jo mat i hus denne helgen også.

Gjest Marihøne!
Skrevet

er å gjøre andre glad..... Men sannelig ikke lett å få til det i dag med den utviklingen vi har av overflod!

Skrevet

Jeg har forresten veldig gode erfaringer med gratistorget på finn.no. Vi ble kvitt noen møber slik for et par år siden. Jeg kunne kanskje fått et par hundre for dem, men så mye greiere å gi bort mot henting. Og det var rett og slett gøy å gi bort. Etterspørselen var også ufattelig mye større enn forventet.

Skrevet

Det frister lite å trøske seg ut igjen med sprengt mage og trassig treåring på slep. Men, men, det må jo mat i hus denne helgen også.

''med sprengt mage ''

Noe jeg ikke har fått med meg?

Skrevet

Jeg har forresten veldig gode erfaringer med gratistorget på finn.no. Vi ble kvitt noen møber slik for et par år siden. Jeg kunne kanskje fått et par hundre for dem, men så mye greiere å gi bort mot henting. Og det var rett og slett gøy å gi bort. Etterspørselen var også ufattelig mye større enn forventet.

Jeg har også gitt bort endel der. Artig det :-)

Skrevet

er å gjøre andre glad..... Men sannelig ikke lett å få til det i dag med den utviklingen vi har av overflod!

''Men sannelig ikke lett å få til det i dag med den utviklingen vi har av overflod!''

Nei, kanskje ikke. Men jeg har inntrykk av at mange vil ha pent brukte ting :-)

Skrevet

Er du single? ;)

*LOL* Ikke ta alt så bokstavelig, da ;-p Nei, jeg er opptatt :D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253980662' post='4218858]

*LOL* Ikke ta alt så bokstavelig, da ;-p Nei, jeg er opptatt :D

Ok, det var trist! ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253979238' post='4218842]

''med sprengt mage ''

Noe jeg ikke har fått med meg?

Det er meget mulig c",)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253985158' post='4218890]

Oi! Når da?

Om et par måneder.

Skrevet

Det er ikke du som vil gi bort neglsaks og pinsett i innlegget over her?

Skrevet

Det er ikke du som vil gi bort neglsaks og pinsett i innlegget over her?

*LOL* Nei...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...