jasåsånnerdet Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Erfarer at jeg ikke klarer å spille av M4a-filer på mp3spilleren (filer fra iTunes). Noen som kan hjelpe? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Det er mange mp3-spillere som ikke kan spille av m4a-filer. Med mindre du har en spiller som kan spille av Apples filformat, bør du altså rippe i noe annet (du velger format i Itunes). 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Det er mange mp3-spillere som ikke kan spille av m4a-filer. Med mindre du har en spiller som kan spille av Apples filformat, bør du altså rippe i noe annet (du velger format i Itunes). How? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 How? Nå har jeg ikke Itunes foran meg, men du velger "innstillinger" eller "verktøy" eller "alternativer" (husker ikke hva det heter) under en av rullgardinene på menyen (helt øverst), og finner fram til den som har med ripping av cd-er å gjøre. Der kan du velge mellom m4a, mp3, hvilken kvalitet du vil rippe i, osv. 0 Siter
Kroksleiven Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Er dette filer du har lastet ned eller har rippet selv? 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Er dette filer du har lastet ned eller har rippet selv? Kjøpt via iTunesbutikken. 0 Siter
Kroksleiven Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Kjøpt via iTunesbutikken. http://askbobrankin.com/convert_itunes_to_mp3_format.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.