Gå til innhold

M4a-filer fra iTunes

Anbefalte innlegg

jasåsånnerdet
Skrevet

Erfarer at jeg ikke klarer å spille av M4a-filer på mp3spilleren (filer fra iTunes).

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Det er mange mp3-spillere som ikke kan spille av m4a-filer.

Med mindre du har en spiller som kan spille av Apples filformat, bør du altså rippe i noe annet (du velger format i Itunes).

jasåsånnerdet
Skrevet

Det er mange mp3-spillere som ikke kan spille av m4a-filer.

Med mindre du har en spiller som kan spille av Apples filformat, bør du altså rippe i noe annet (du velger format i Itunes).

How?

Skrevet

How?

Nå har jeg ikke Itunes foran meg, men du velger "innstillinger" eller "verktøy" eller "alternativer" (husker ikke hva det heter) under en av rullgardinene på menyen (helt øverst), og finner fram til den som har med ripping av cd-er å gjøre. Der kan du velge mellom m4a, mp3, hvilken kvalitet du vil rippe i, osv.

Skrevet

Er dette filer du har lastet ned eller har rippet selv?

jasåsånnerdet
Skrevet

Er dette filer du har lastet ned eller har rippet selv?

Kjøpt via iTunesbutikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...