Gå til innhold

Er du gammel?

Anbefalte innlegg

Gjest Who cares really????...
Skrevet

etterspurte tema:

- når begynte du å dol'e?

- hvor gammel er du?

- hvor mange sexprtnere hr du hatt?/ syns du er passe/ bør man ha etc. etc....

Gjest Who cares reaaly???....
Skrevet

etterspurte tema:

- når begynte du å dol'e?

- hvor gammel er du?

- hvor mange sexprtnere hr du hatt?/ syns du er passe/ bør man ha etc. etc....

og - når det er sagt; "Når begynte du å dol'e" blir alltid megalang, hehe....

Gjest Snart pensjonist!
Skrevet

En av fordelene med å kjenne folk bare på nettet, er at man kan være en annen enn den man er. Altså: jeg sier hva slags bøker jeg liker, hva slags mat jeg lager, hvor ofte jeg skifter på sengene (en Dol-gjenganger også), om jeg er gift, sambo eller singel - alt dette er sant. Også mine politiske meninger synes nok godt i blant. Men jeg føler at alderen min - enten jeg er 18 eller 80 - gjør at meningene mine får en slags vinkel som gjør meg ufri.

Så når jeg nå sier hvor gammel jeg er - som er 66 - gjør jeg det ikke under mitt vanlige nick!

;-)

Skrevet

Akkurat passe, har det mye bedre med meg selv nå enn for 10 år siden f.eks. :o)

Gjest 14 og et halvt (neida kødda)
Skrevet

En av fordelene med å kjenne folk bare på nettet, er at man kan være en annen enn den man er. Altså: jeg sier hva slags bøker jeg liker, hva slags mat jeg lager, hvor ofte jeg skifter på sengene (en Dol-gjenganger også), om jeg er gift, sambo eller singel - alt dette er sant. Også mine politiske meninger synes nok godt i blant. Men jeg føler at alderen min - enten jeg er 18 eller 80 - gjør at meningene mine får en slags vinkel som gjør meg ufri.

Så når jeg nå sier hvor gammel jeg er - som er 66 - gjør jeg det ikke under mitt vanlige nick!

;-)

Wow! Kult at du liker å henge her, da! :-)

Jeg er bare en fjortis...

Gjest en annen fast dol'er
Skrevet

;-)

Jeg er helt enig med deg, kunne skrevet det selv!

Jeg blir 50 om noen få måneder.

Skrevet

Ifølge sikre kilder er jeg svært ungdommelig. Noe som sannsynligvis innebærer at jeg er ganske gammel. Unge mennesker blir jo aldri omtalt som ungdommelige.

Skrevet

Ifølge sikre kilder er jeg svært ungdommelig. Noe som sannsynligvis innebærer at jeg er ganske gammel. Unge mennesker blir jo aldri omtalt som ungdommelige.

Da er du nok gammel.

Selv er jeg ikke gammel nok til å ha blitt kalt ungdommelig.

Skrevet

Gammel nok til at folk kan tro jeg er ti år yngre, og likevel ta meg for voksen.

Skrevet

Da er du nok gammel.

Selv er jeg ikke gammel nok til å ha blitt kalt ungdommelig.

Det avhenger nok litt av hvilken aldersgruppe utsagnet kommer fra også, da.

Skrevet

;-)

jeg er 29 år og 360 dager

Skrevet

Blir fortsatt spurt om legitimasjon på polet når jeg kjøper vin - men nå tar jeg det som et kompliment, det er vel tegn på at jeg begynner å dra på åra :o) Er 28.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...