Gjest gumla Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 En av fordelene med å kjenne folk bare på nettet, er at man kan være en annen enn den man er. Altså: jeg sier hva slags bøker jeg liker, hva slags mat jeg lager, hvor ofte jeg skifter på sengene (en Dol-gjenganger også), om jeg er gift, sambo eller singel - alt dette er sant. Også mine politiske meninger synes nok godt i blant. Men jeg føler at alderen min - enten jeg er 18 eller 80 - gjør at meningene mine får en slags vinkel som gjør meg ufri. Så når jeg nå sier hvor gammel jeg er - som er 66 - gjør jeg det ikke under mitt vanlige nick! ;-) Fint at det er noen som er eldre enn jeg. Ofte har jeg følt meg for gammel i dette forumet, hvor de fleste er under 40. Jeg er 57 erfaringsrike år. 0 Siter
morsan Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 jeg er 29 år og 360 dager Gratulerer med dagen til lørda'n! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.