Gå til innhold

Innsamling av brukte briller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at det tidligere har vært optikere som tar i mot gamle briller som blir sendt til feks Afrika. Noen som aner om dette fremdeles eksisterer, og evt hvilken optikerkjede som tar i morg briller? Har en del gammelt liggende etter at jeg har tatt laseroperasjon...

Gjest i gamle dager
Skrevet

For ikke så altfor mange (men over ti sikkert) år siden samlet også sosialkontorene inn gamle briller til folk som hadde dårlig råd. Heldigvis (kan man vel si) er det ikke slik lenger

Gjest bareetforslag
Skrevet

Kontakt Rotary, Lions og Frelsesarmeen. Disse har flere ganger hatt samarbeid med optikerkjeder om innsamling av brukte briller.

Skrevet

Jeg vet ikke om de driver med det fremdeles, men jeg er temmelig sikker på at det var Brilleland-kjeden som samlet dem inn. Hør med dem hvis du har en butikk i nærheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...