candyqueen_83 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Det er helt sikkert lurt og om det er enkelt å demontere så er det virkelig noe å tenke på. Men det ser ikke ut til at dette er standardvare på Biltema i alle fall, det er vel spesielt til hver enkelt bilmodell omtrent tenker jeg. Skal tro hva det koster? De har til 199 kr på biltema. Universal. www.biltema.no . Gå inn på bil, biltilbehør, kupetilbehør, hund og lastgitter. Har ikke selv heller jeg, men det er nok lurt. Det holder vel hvertfall noe på plass baki der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254155255' post='4219975] Spør mrxx. Han har sikkert peiling. Sendte ham mail tiligere i ettermiddag.. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 De har til 199 kr på biltema. Universal. www.biltema.no . Gå inn på bil, biltilbehør, kupetilbehør, hund og lastgitter. Har ikke selv heller jeg, men det er nok lurt. Det holder vel hvertfall noe på plass baki der. Jeg fant det til slutt, søkte på lastegitter, men skulle søkt på lastgitter - elendig søkemotor. Det ser kjekt ut, men jeg er usikker på kvaliteten og om det holder seg fast om det kommer noe susende med stor vekt bakfra.... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Jeg fant det til slutt, søkte på lastegitter, men skulle søkt på lastgitter - elendig søkemotor. Det ser kjekt ut, men jeg er usikker på kvaliteten og om det holder seg fast om det kommer noe susende med stor vekt bakfra.... Enig der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.