Gjest Forbereder stor hjemmeside for interessene Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Ønsker meg en hjemmeside, med god plass til masse bilder, gjestebok, mulig fremtidig forum etc. Kan selvsakt være villig til å betale for dette, for regner vel ikke med at slike store plasser er gratis. Men noen som kan anbefale noe ryddig og seriøst med en grei adresse? Ønsker helt blank hjemmeside, evnt. med enkle "oppsett", ikke disse som har fem, seks valg nesten med ferdig merkede faner. 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Jeg har brukt oppdateringsfabrikken.no Det koster litt, men er verdt det! Jeg tok en ferdig mal og gjorde den til min. Malen kan justeres i det uendelige på en veldig lettvint måte via menyvalg. Dessuten var det de eneste jeg fant som lot meg prøve før jeg kjøpte. De har ti dagers prøvetid hvor man kan forsøke å lage en side. Mulighet for utvidelse av prøvetiden. Dessuten har de grei hjelpetjeneste. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 123hjemmeside. Så enkelt at selv jeg klarte det, uten hjelp. Gratis prøvetid i 1 måned. Ca 600 kr. for ett år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.