Gjest Make a little space Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Er det flere enn meg som gleder seg til episode 2 kommer i morgen? 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 JA! Samtidig angrer jeg på at jeg begynte på denne sesongen nå, for da får jeg bare se en og en episode. Elsker å se når den er ferdig, for da kan jeg pløye gjennom 1-3 episoder daglig. Men det er litt trist når sesongen er over da, for da blir jeg skikkelig glad i folka, liksom. *psyko* Første episode (altså 1+2) var jo kanonbra. Ai låvv it!! 0 Siter
Gjest Make a little space Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 JA! Samtidig angrer jeg på at jeg begynte på denne sesongen nå, for da får jeg bare se en og en episode. Elsker å se når den er ferdig, for da kan jeg pløye gjennom 1-3 episoder daglig. Men det er litt trist når sesongen er over da, for da blir jeg skikkelig glad i folka, liksom. *psyko* Første episode (altså 1+2) var jo kanonbra. Ai låvv it!! Enig! Hadde vært som å være i himmelen å kunne "pløye" igjennom 3 sesonger av House som man ikke har sett. Har fulgt House siden sesong 1, episode 1, og er vandt til å måtte vente. Gleden er desto større å se en ny episode da. Det var tøft å vente noen måneder på sesong 6. Siste episode av sesong 5 var meget bra, og jeg var syk etter å få vite fortsettelsen. 0 Siter
Gjest Make a little space Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Hvor ser du sesong 6? Kan hentes ned fra f.eks. mininova.org. Når det er flere hundre andre som henter ned er det trygt. Har aldri lest om noen som har blitt saksøkt etter å ha hentet ned tv-serier. 0 Siter
Gjest Make a little space Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Hvor ser du sesong 6? Denne tottenten f.eks. http://www.mininova.org/tor/2976552 Installer Utorrent først og du er i gang. 0 Siter
Gjest Make a little space Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Hvor ser du sesong 6? "Seeds" er hvor mange som har lastet ned 100% av filen, og som deler. "Leechers" er hvor mange som laster ned. 0 Siter
Gjest latt Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Kan hentes ned fra f.eks. mininova.org. Når det er flere hundre andre som henter ned er det trygt. Har aldri lest om noen som har blitt saksøkt etter å ha hentet ned tv-serier. Takk. Men jeg tror jeg venter på tv4. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.