morsan Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hva med litt mer detaljer, som f eks type kjole, stort eller lite bryllup, i eller utenfor kirka, osv osv-) *nysgjerrig* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Forfatter Skrevet 30. september 2009 Hva med litt mer detaljer, som f eks type kjole, stort eller lite bryllup, i eller utenfor kirka, osv osv-) *nysgjerrig* Legg innlegget under mora2, så får du sikkert svar;) 0 Siter
morsan Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Legg innlegget under mora2, så får du sikkert svar;) Jo men hun leser vel ethvert innlegg med sitt eget nick i overskriften? :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hva med litt mer detaljer, som f eks type kjole, stort eller lite bryllup, i eller utenfor kirka, osv osv-) *nysgjerrig* Alt var veldig lite. Både kjole og bryllup. ;P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Jo men hun leser vel ethvert innlegg med sitt eget nick i overskriften? :-) Jepp! ;P 0 Siter
morsan Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Alt var veldig lite. Både kjole og bryllup. ;P :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Forfatter Skrevet 30. september 2009 Alt var veldig lite. Både kjole og bryllup. ;P Kort kjole altså 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Kort kjole altså Ja, det ble det. :0) Og det ble i kirken. 0 Siter
morsan Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Kort kjole altså http://a.abcnews.com/images/GMA/ABC_DANCING_STARS_060227_ssh.jpg mora2 svinger seg i brude"valsen"? :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 http://a.abcnews.com/images/GMA/ABC_DANCING_STARS_060227_ssh.jpg mora2 svinger seg i brude"valsen"? :-) Haha, ikke fullt så kort! ;P 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Alt var veldig lite. Både kjole og bryllup. ;P Hvorfor gifte seg? Hvorfor ikke bo sammen? Utfører du dine ekteskapelige plikter med større omhu enn før? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor gifte seg? Hvorfor ikke bo sammen? Utfører du dine ekteskapelige plikter med større omhu enn før? Vi slipper billigere unna med skatten! ;P Vi har bodd sammen i mange år. Men vi hadde lyst å gifte oss av ulike årsaker. Det er veldig greit å ha papirer i orden, slippe å oppdatere kontrakter, testamenter ovs. Pluss at det er veldig koslig å si at jeg har en mann. På en helt annen måte enn før. Ellers er det lite som har endret seg. Følelsene vi har for hverandre er like sterke som før, kanskje forelskelsen har blusset litt opp. Hehe! Plikter, hva slags plikter har man da? Jeg gjør verken mer eller mindre etter at jeg giftet meg. Og forholdet har heller ikke endret seg pga et papir. :0) 0 Siter
frosken Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Vi slipper billigere unna med skatten! ;P Vi har bodd sammen i mange år. Men vi hadde lyst å gifte oss av ulike årsaker. Det er veldig greit å ha papirer i orden, slippe å oppdatere kontrakter, testamenter ovs. Pluss at det er veldig koslig å si at jeg har en mann. På en helt annen måte enn før. Ellers er det lite som har endret seg. Følelsene vi har for hverandre er like sterke som før, kanskje forelskelsen har blusset litt opp. Hehe! Plikter, hva slags plikter har man da? Jeg gjør verken mer eller mindre etter at jeg giftet meg. Og forholdet har heller ikke endret seg pga et papir. :0) Gratulerer:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Alt var veldig lite. Både kjole og bryllup. ;P Grattis!!! Du var helt sikkert nydelig! )))) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Vi slipper billigere unna med skatten! ;P Vi har bodd sammen i mange år. Men vi hadde lyst å gifte oss av ulike årsaker. Det er veldig greit å ha papirer i orden, slippe å oppdatere kontrakter, testamenter ovs. Pluss at det er veldig koslig å si at jeg har en mann. På en helt annen måte enn før. Ellers er det lite som har endret seg. Følelsene vi har for hverandre er like sterke som før, kanskje forelskelsen har blusset litt opp. Hehe! Plikter, hva slags plikter har man da? Jeg gjør verken mer eller mindre etter at jeg giftet meg. Og forholdet har heller ikke endret seg pga et papir. :0) Gratulerer :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Alt var veldig lite. Både kjole og bryllup. ;P Gratulerer så mye:-) Bilder av lårkort tas i mot med takk:-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Gratulerer så mye og lykke til i framtida!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Har allerede graulert henne, men slenger meg på her også:-) Gratulerer så masse mora2:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Alt var veldig lite. Både kjole og bryllup. ;P *knis* spesielt kjolen;-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 *knis* spesielt kjolen;-) *HAHA* ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.