Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg håper dere kan sammarbeide slik at det ikke ender krasjer om et par år. Nå har vi samarbeidet i en del år, så det ser lovende ut. ;p 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Gratulerer så mye, og lykke til! Tusen takk! :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Hihi, det var vel på tide ja! ;p Tusen takk! Har i grunnen ikke så mye å fortelle, var veldig enkelt. Men vi var jo på ferie da. ;p ''Har i grunnen ikke så mye å fortelle, var veldig enkelt. Men vi var jo på ferie da. ;p'' Ah, *mimrer noe om sydhavsøy* Forøvrig: Det finnes _alltid_ mye å fortelle om bryllup! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Synes det er bare et par måneder siden jeg gratulerte deg med ditt forrige bryllup'' Ah, skjønner jeg ikke følger med! Men det er vel feil tråd å rippe opp i sånt Nie, nei, nei! Ikke sånn! Hahaha! Jeg giftet meg for en tid siden ser du. Men hadde ikke gått ut med det her. Så fikk jeg røpt meg til Hidi, og hun laget en egen tråd. Kjenner endel her fra et annet forum, og de har jo visst om dette, og gratulert meg før. :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Tusen takk! :0) '' Har sett du bruker dette i flere svar - hva betyr det? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Har i grunnen ikke så mye å fortelle, var veldig enkelt. Men vi var jo på ferie da. ;p'' Ah, *mimrer noe om sydhavsøy* Forøvrig: Det finnes _alltid_ mye å fortelle om bryllup! Hihi, joda, noe kunne jeg jo fortalt. Men da hadde jeg nok ikke vært så anonym her lengre. ;p 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Har i grunnen ikke så mye å fortelle, var veldig enkelt. Men vi var jo på ferie da. ;p'' Ah, *mimrer noe om sydhavsøy* Forøvrig: Det finnes _alltid_ mye å fortelle om bryllup! ''Forøvrig: Det finnes _alltid_ mye å fortelle om bryllup!'' Enig:-) Og hvorvidt det finnes mye å fortelle om annet her i livet, kommer an på hvem det er som forteller:-) Mannen min påstår at bestemoren hans hadde mer å fortelle fra en totimers togtur til Oslo enn faren hans har å fortelle fra et tomåneders opphold i Amerika! ;-) Vet ikke om det sier mest om bestemoren eller faren... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 '' Har sett du bruker dette i flere svar - hva betyr det? Det er et hjerte. ;p 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 '' Har sett du bruker dette i flere svar - hva betyr det? (tenkte det samme selv) 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Det er et hjerte. ;p Aha! ;-) (var et øyeblikk inne på pupper, så jeg var i "området") 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Nie, nei, nei! Ikke sånn! Hahaha! Jeg giftet meg for en tid siden ser du. Men hadde ikke gått ut med det her. Så fikk jeg røpt meg til Hidi, og hun laget en egen tråd. Kjenner endel her fra et annet forum, og de har jo visst om dette, og gratulert meg før. :0) ''Nie, nei, nei! Ikke sånn! Hahaha!'' Hehe, ok! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Forøvrig: Det finnes _alltid_ mye å fortelle om bryllup!'' Enig:-) Og hvorvidt det finnes mye å fortelle om annet her i livet, kommer an på hvem det er som forteller:-) Mannen min påstår at bestemoren hans hadde mer å fortelle fra en totimers togtur til Oslo enn faren hans har å fortelle fra et tomåneders opphold i Amerika! ;-) Vet ikke om det sier mest om bestemoren eller faren... Haha, så bra! ;p 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Aha! ;-) (var et øyeblikk inne på pupper, så jeg var i "området") *LOL* Tror du jeg deler ut pupper i hytt & pine? ;p 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Forøvrig: Det finnes _alltid_ mye å fortelle om bryllup!'' Enig:-) Og hvorvidt det finnes mye å fortelle om annet her i livet, kommer an på hvem det er som forteller:-) Mannen min påstår at bestemoren hans hadde mer å fortelle fra en totimers togtur til Oslo enn faren hans har å fortelle fra et tomåneders opphold i Amerika! ;-) Vet ikke om det sier mest om bestemoren eller faren... Venner av meg hadde med barn på et flere måneders opphold i utlandet. Moren tenkte jo at sønnen _omsider_ måtte klare å finne på noe å skrive i feriestien sin. Etter å ha sittet flere timer med oppgaven var han fornøyd: Teksten lød noe sånt som "Det var en fin tur, og vi kjørte fly hjem". 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 *LOL* Tror du jeg deler ut pupper i hytt & pine? ;p Nei, det stemte liksom ikke helt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Nei, det stemte liksom ikke helt. ;s 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Venner av meg hadde med barn på et flere måneders opphold i utlandet. Moren tenkte jo at sønnen _omsider_ måtte klare å finne på noe å skrive i feriestien sin. Etter å ha sittet flere timer med oppgaven var han fornøyd: Teksten lød noe sånt som "Det var en fin tur, og vi kjørte fly hjem". *LOL* 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Venner av meg hadde med barn på et flere måneders opphold i utlandet. Moren tenkte jo at sønnen _omsider_ måtte klare å finne på noe å skrive i feriestien sin. Etter å ha sittet flere timer med oppgaven var han fornøyd: Teksten lød noe sånt som "Det var en fin tur, og vi kjørte fly hjem". *he he* Vi opplevde litt av det samme, selv om vår tur ikke var sååå spektakulær. Men sommeren før skolestart til junior var vi tre uker i Frankrike, og opplevde mye spennende. Rett før skolestart var han med besteforeldrene én natt på hytta. Da de første skoledag (eller i hvertfall første uka) skulle tegne noe fra sommerferien, tegnet han enn gul hytte....;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 *he he* Vi opplevde litt av det samme, selv om vår tur ikke var sååå spektakulær. Men sommeren før skolestart til junior var vi tre uker i Frankrike, og opplevde mye spennende. Rett før skolestart var han med besteforeldrene én natt på hytta. Da de første skoledag (eller i hvertfall første uka) skulle tegne noe fra sommerferien, tegnet han enn gul hytte....;-) Eller for å ta det mer hverdagslige - det er umulig å få noe særlig ut av yngstemann om hvordan han har hatt det på skolen - når han blir hentet husker han bare SFO... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.