Gå til innhold

mora2 har giftet seg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper dere kan sammarbeide slik at det ikke ender krasjer om et par år. :)

Nå har vi samarbeidet i en del år, så det ser lovende ut. ;p

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• hidi, the scorpion

4

• Bookworm

2

• Kåre Kruttlapp

2

Gjest Elextra
Skrevet

Hihi, det var vel på tide ja! ;p

Tusen takk!

Har i grunnen ikke så mye å fortelle, var veldig enkelt. Men vi var jo på ferie da. ;p

''Har i grunnen ikke så mye å fortelle, var veldig enkelt. Men vi var jo på ferie da. ;p''

Ah, *mimrer noe om sydhavsøy*

Forøvrig: Det finnes _alltid_ mye å fortelle om bryllup!

Skrevet

''Synes det er bare et par måneder siden jeg gratulerte deg med ditt forrige bryllup''

Ah, skjønner jeg ikke følger med! Men det er vel feil tråd å rippe opp i sånt ;)

Nie, nei, nei! Ikke sånn! Hahaha!

Jeg giftet meg for en tid siden ser du. Men hadde ikke gått ut med det her. Så fikk jeg røpt meg til Hidi, og hun laget en egen tråd. Kjenner endel her fra et annet forum, og de har jo visst om dette, og gratulert meg før.

:0)

Gjest Elextra
Skrevet

Tusen takk! :0)

''

Har sett du bruker dette i flere svar - hva betyr det?

Skrevet

''Har i grunnen ikke så mye å fortelle, var veldig enkelt. Men vi var jo på ferie da. ;p''

Hihi, joda, noe kunne jeg jo fortalt. Men da hadde jeg nok ikke vært så anonym her lengre. ;p

Skrevet

''Forøvrig: Det finnes _alltid_ mye å fortelle om bryllup!''

Enig:-)

Og hvorvidt det finnes mye å fortelle om annet her i livet, kommer an på hvem det er som forteller:-) Mannen min påstår at bestemoren hans hadde mer å fortelle fra en totimers togtur til Oslo enn faren hans har å fortelle fra et tomåneders opphold i Amerika! ;-)

Vet ikke om det sier mest om bestemoren eller faren...

Skrevet

''

Det er et hjerte. ;p

Skrevet

''

(tenkte det samme selv)

Skrevet

Det er et hjerte. ;p

Aha! ;-)

(var et øyeblikk inne på pupper, så jeg var i "området")

Gjest Elextra
Skrevet

Nie, nei, nei! Ikke sånn! Hahaha!

Jeg giftet meg for en tid siden ser du. Men hadde ikke gått ut med det her. Så fikk jeg røpt meg til Hidi, og hun laget en egen tråd. Kjenner endel her fra et annet forum, og de har jo visst om dette, og gratulert meg før.

:0)

''Nie, nei, nei! Ikke sånn! Hahaha!''

Hehe, ok!

Skrevet

Og hvorvidt det finnes mye å fortelle om annet her i livet, kommer an på hvem det er som forteller:-) Mannen min påstår at bestemoren hans hadde mer å fortelle fra en totimers togtur til Oslo enn faren hans har å fortelle fra et tomåneders opphold i Amerika! ;-)

Haha, så bra! ;p

Skrevet

Aha! ;-)

(var et øyeblikk inne på pupper, så jeg var i "området")

*LOL*

Tror du jeg deler ut pupper i hytt & pine? ;p

Gjest Elextra
Skrevet

Venner av meg hadde med barn på et flere måneders opphold i utlandet. Moren tenkte jo at sønnen _omsider_ måtte klare å finne på noe å skrive i feriestien sin. Etter å ha sittet flere timer med oppgaven var han fornøyd:

Teksten lød noe sånt som "Det var en fin tur, og vi kjørte fly hjem".

Skrevet

*LOL*

Tror du jeg deler ut pupper i hytt & pine? ;p

Nei, det stemte liksom ikke helt.

Skrevet

Venner av meg hadde med barn på et flere måneders opphold i utlandet. Moren tenkte jo at sønnen _omsider_ måtte klare å finne på noe å skrive i feriestien sin. Etter å ha sittet flere timer med oppgaven var han fornøyd:

*LOL*

Skrevet

*he he*

Vi opplevde litt av det samme, selv om vår tur ikke var sååå spektakulær.

Men sommeren før skolestart til junior var vi tre uker i Frankrike, og opplevde mye spennende. Rett før skolestart var han med besteforeldrene én natt på hytta. Da de første skoledag (eller i hvertfall første uka) skulle tegne noe fra sommerferien, tegnet han enn gul hytte....;-)

Gjest Elextra
Skrevet

*he he*

Vi opplevde litt av det samme, selv om vår tur ikke var sååå spektakulær.

Men sommeren før skolestart til junior var vi tre uker i Frankrike, og opplevde mye spennende. Rett før skolestart var han med besteforeldrene én natt på hytta. Da de første skoledag (eller i hvertfall første uka) skulle tegne noe fra sommerferien, tegnet han enn gul hytte....;-)

Eller for å ta det mer hverdagslige - det er umulig å få noe særlig ut av yngstemann om hvordan han har hatt det på skolen - når han blir hentet husker han bare SFO... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...