Gå til innhold

Sykling og vekt


Gjest slankern

Anbefalte innlegg

Gjest slankern

Er det vanlig at en går opp dagen etter litt i vekt når en har trent ca 45 min på ergosykkelen dagen før? Driver og slanker meg, spiser magert og sykler netsen hver dag. Allikevel har vekten stått stille i tre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vei deg hver dag, det holder med en gang i uka, da slipper du sannsynligvis å oppleve at vekten står helt stille mellom veiingene. :o) Heng deg ikke sånn opp i vekta heller, når du trener bygger du jo litt muskler også - bruk målebånd istedetfor / i tillegg til vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vekta står stille i 3 dager er vel ikke merkelig. Jeg varierer en kilo +/- fra en dag til den neste.

Ang. vektøkning så vet jeg at styrketrening kan gi deg vektøkning dagen etter. Grunnen er visstnok at væske bindes i musklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...