AAA Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Min datter på 7,5 år var i sin første bowlingbursdag nå i helgen. Da hun kom hjem så spurte jeg hvor mange kjegler hun hadde klart å slå ned. - Jeg klarte alle unntatt åtte mamma! svarte hun. Det skulle bli to stk det tenker jeg. Herlig eller? Always look at the bright side of life....! ) Tjihi....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så nydelig :-) Husker godt da gutten min gikk i 2./3. og fotballserien medførte tap etter tap etter tap.... Det var 1-9 og 3-12 osv hele vårparten og høsten. MEN - den siste kampen spilte de uavgjort 2-2 - og det var virkelig seiersrus blant kameratgjengen!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tøft! Så bra istedenfor å komme hjem og være lei seg for at hun bare hadde klart to:) Barn er jo ofte veldig fornøyd med seg selv og det er stilig å høre på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, tenk om vi hadde klart å leve på den måten hele tiden:-) I dag er jeg forresten lykkelig over at jeg har den jobben jeg har, og ikke er maler. For nå blir det malt her på jobben, og det er ikke godlukt!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 *hihi* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kleppen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja det får'n si er rett innstilling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kleppen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja det får'n si er rett innstilling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nydelig!! Måtte hun bevare evnen til å se det positive gjennom hele oppveksten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Herlig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fantastisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Herlig jente )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tro`kke verden står til påske... Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja det får'n si er rett innstilling *Måper* Næmmen, kan DU klare å si noe positivt, altså? Trodde du bare kunne si negativt om folk jeg. Minner også om at du har svart en mor som snakker positivt om sitt eget barn... Hmm.. trodde du mente det var farlig jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olivia13 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Herlig innstilling, skulle ønske jeg hadde den samme, hehe :-) Mye å lære av barna, er min erfaring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.