Gå til innhold

Det gjelder å ha rette innstillingen. ;-)


AAA

Anbefalte innlegg

Min datter på 7,5 år var i sin første bowlingbursdag nå i helgen.

Da hun kom hjem så spurte jeg hvor mange kjegler hun hadde klart å slå ned.

- Jeg klarte alle unntatt åtte mamma! svarte hun.

Det skulle bli to stk det tenker jeg. Herlig eller? Always look at the bright side of life....! :o)

Tjihi.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nydelig :-)

Husker godt da gutten min gikk i 2./3. og fotballserien medførte tap etter tap etter tap.... Det var 1-9 og 3-12 osv hele vårparten og høsten.

MEN - den siste kampen spilte de uavgjort 2-2 - og det var virkelig seiersrus blant kameratgjengen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Så bra istedenfor å komme hjem og være lei seg for at hun bare hadde klart to:)

Barn er jo ofte veldig fornøyd med seg selv og det er stilig å høre på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk om vi hadde klart å leve på den måten hele tiden:-)

I dag er jeg forresten lykkelig over at jeg har den jobben jeg har, og ikke er maler. For nå blir det malt her på jobben, og det er ikke godlukt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tro`kke verden står til påske...

Ja det får'n si er rett innstilling :)

*Måper* Næmmen, kan DU klare å si noe positivt, altså? Trodde du bare kunne si negativt om folk jeg. Minner også om at du har svart en mor som snakker positivt om sitt eget barn... Hmm.. trodde du mente det var farlig jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...