oslomamma Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sønnen min fikk feber i går kveld. Er slapp og selvsagt hjemme fra skolen i dag. Det er vel helt utenkelig at vi kan reise på den planlagte helgeturen i kveld? Skal reise med fly! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 '' Det er vel helt utenkelig at vi kan reise på den planlagte helgeturen i kveld? Skal reise med fly!'' Skal sønnen din være med på denne helgeturen? I så fall, bli hjemme. Han vil være smittebærende i helgen, dersom det er svineinfluensa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei Jeg skjønner at du spørr, men jeg lurer på om du ikke allerede vet hva svaret er... Å ta med et sykt barn på fly er å be om trøbbel, du risikerer å bli stoppet i innsjekkingen, i tillegg får dere vel ikke en særlig hyggelig tur med sykt barn (for ikke å snakke om hvor mange mennesker barnet rekker å smitte på flyet...) Kontakt legen så får du helt sikkert attest på at dere ikke kan dra pga sykdom, så kan du heller planlegge tur en annen helg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei Jeg skjønner at du spørr, men jeg lurer på om du ikke allerede vet hva svaret er... Å ta med et sykt barn på fly er å be om trøbbel, du risikerer å bli stoppet i innsjekkingen, i tillegg får dere vel ikke en særlig hyggelig tur med sykt barn (for ikke å snakke om hvor mange mennesker barnet rekker å smitte på flyet...) Kontakt legen så får du helt sikkert attest på at dere ikke kan dra pga sykdom, så kan du heller planlegge tur en annen helg. Har ringt legen og får attest! Viste jo svaret ja, men godt å få andres synspunkt likevel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Har ringt legen og får attest! Viste jo svaret ja, men godt å få andres synspunkt likevel! Dere får heller satse på en ekstra koselig hjemmehelg! God tur, når dere drar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Uansett diagnose vil vel ikke akkurat sønnen din ha noen glede av en slik helgetur, uansett!!! :-0 Kos dere hjemme, og ta en helgetur når alle er friske!:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.