Gå til innhold

Svineinfluensa og reise?


oslomamma

Anbefalte innlegg

Sønnen min fikk feber i går kveld. Er slapp og selvsagt hjemme fra skolen i dag. Det er vel helt utenkelig at vi kan reise på den planlagte helgeturen i kveld? Skal reise med fly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'' Det er vel helt utenkelig at vi kan reise på den planlagte helgeturen i kveld? Skal reise med fly!''

Skal sønnen din være med på denne helgeturen? I så fall, bli hjemme. Han vil være smittebærende i helgen, dersom det er svineinfluensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skjønner at du spørr, men jeg lurer på om du ikke allerede vet hva svaret er...

Å ta med et sykt barn på fly er å be om trøbbel, du risikerer å bli stoppet i innsjekkingen, i tillegg får dere vel ikke en særlig hyggelig tur med sykt barn (for ikke å snakke om hvor mange mennesker barnet rekker å smitte på flyet...)

Kontakt legen så får du helt sikkert attest på at dere ikke kan dra pga sykdom, så kan du heller planlegge tur en annen helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skjønner at du spørr, men jeg lurer på om du ikke allerede vet hva svaret er...

Å ta med et sykt barn på fly er å be om trøbbel, du risikerer å bli stoppet i innsjekkingen, i tillegg får dere vel ikke en særlig hyggelig tur med sykt barn (for ikke å snakke om hvor mange mennesker barnet rekker å smitte på flyet...)

Kontakt legen så får du helt sikkert attest på at dere ikke kan dra pga sykdom, så kan du heller planlegge tur en annen helg.

Har ringt legen og får attest! Viste jo svaret ja, men godt å få andres synspunkt likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt legen og får attest! Viste jo svaret ja, men godt å få andres synspunkt likevel!

Dere får heller satse på en ekstra koselig hjemmehelg!

God tur, når dere drar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett diagnose vil vel ikke akkurat sønnen din ha noen glede av en slik helgetur, uansett!!! :-0

Kos dere hjemme, og ta en helgetur når alle er friske!:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...