Spirello Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi skal reise til Gran Canaria i januar med fireåringen. Sett på mange hoteller på nettet, og det meste ser veldig bra ut. Men vil gjerne høre anbefalninger fra noen som har vært et sted der. Hva het hotellet? Må være barnevennlig og kort vei til sentrum og helst til strand.. men det viktigste er at det er litt stort bassengområde. på forhånd takk ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg tror kanskje du bør tenke på at det bør være oppvarmet basseng. Været er ikke nødvendigvis så varmt på den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg tror kanskje du bør tenke på at det bør være oppvarmet basseng. Været er ikke nødvendigvis så varmt på den tiden. På de fleste stedene jeg har titta er det minst et oppvarmet basseng ) Nei, det er ikke så varmt da.. passer mor perfekt for orker ikke altfor varme dager 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi var i Bahia Feliz i vinterferien i år. Bodde på Sunwing Resort ett-eller-annet. Vi hadde det kjempefint. All-inclusive var veldig kjekt for 1 ukes ferie. Matutvalget var stort!!! Og ungene storkoste seg. Bamseklubb var prefekt for både liten og stor. Bassengene var flotte - for både liten og stor. Det er kort vei til "sentrum" som er veeeeeeldig lite, men for en ukes tid var det helt greit. Vi gjorde ikke stort annet enn å bade i bassengene, og rusle noen turer på kvelden. De store jentene var på show på kveldene, mens vi voksne og den minste koste oss på rommet og fikk minsten i seng i grei tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi var i Bahia Feliz i vinterferien i år. Bodde på Sunwing Resort ett-eller-annet. Vi hadde det kjempefint. All-inclusive var veldig kjekt for 1 ukes ferie. Matutvalget var stort!!! Og ungene storkoste seg. Bamseklubb var prefekt for både liten og stor. Bassengene var flotte - for både liten og stor. Det er kort vei til "sentrum" som er veeeeeeldig lite, men for en ukes tid var det helt greit. Vi gjorde ikke stort annet enn å bade i bassengene, og rusle noen turer på kvelden. De store jentene var på show på kveldene, mens vi voksne og den minste koste oss på rommet og fikk minsten i seng i grei tid. *grøss* Hehe, sikkert deilig på sitt vis, men du beskriver egentlig nøyaktig alt jeg _ikke_ ønsker i en ferie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brrr... Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg var på Gran Canaria i januar ifjord. To dager med sol, resten regn og overskyet. Da vi kom hjem (ca 20.) snødde det faktisk der nede. Så ta med i beregningen at når du reiser i den måneden kan det bli kaldt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missan Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://www.ving.no/book/sunwingBookMatrix.aspx?hotelid=9621&resortid=6373&itemId=9621 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 *grøss* Hehe, sikkert deilig på sitt vis, men du beskriver egentlig nøyaktig alt jeg _ikke_ ønsker i en ferie. He, he - ser den. Men for en uke, og med 3 barn var det ganske så greit. Vi slapp å bruke hodet i det hele tatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 *grøss* Hehe, sikkert deilig på sitt vis, men du beskriver egentlig nøyaktig alt jeg _ikke_ ønsker i en ferie. Enig i den der :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi har vært på Sunwing Arguineguin flere ganger. Kjempefint for ungene, ikke så lang vei til Puerto Rico med mye shopping. Stranden rett ved er ikke så veldig fin da. Våre barn vil bare være i bassenget og ikke stranden. Det er veldig kaldt i sjøen på den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.