Gå til innhold

Sted og hotell å anbefalle Gran Canaria?


Spirello

Anbefalte innlegg

Vi skal reise til Gran Canaria i januar med fireåringen. Sett på mange hoteller på nettet, og det meste ser veldig bra ut. Men vil gjerne høre anbefalninger fra noen som har vært et sted der. Hva het hotellet? Må være barnevennlig og kort vei til sentrum og helst til strand.. men det viktigste er at det er litt stort bassengområde.

på forhånd takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kanskje du bør tenke på at det bør være oppvarmet basseng. Været er ikke nødvendigvis så varmt på den tiden.

På de fleste stedene jeg har titta er det minst et oppvarmet basseng :o) Nei, det er ikke så varmt da.. passer mor perfekt for orker ikke altfor varme dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Bahia Feliz i vinterferien i år. Bodde på Sunwing Resort ett-eller-annet.

Vi hadde det kjempefint. All-inclusive var veldig kjekt for 1 ukes ferie. Matutvalget var stort!!! Og ungene storkoste seg.

Bamseklubb var prefekt for både liten og stor.

Bassengene var flotte - for både liten og stor.

Det er kort vei til "sentrum" som er veeeeeeldig lite, men for en ukes tid var det helt greit.

Vi gjorde ikke stort annet enn å bade i bassengene, og rusle noen turer på kvelden.

De store jentene var på show på kveldene, mens vi voksne og den minste koste oss på rommet og fikk minsten i seng i grei tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vi var i Bahia Feliz i vinterferien i år. Bodde på Sunwing Resort ett-eller-annet.

Vi hadde det kjempefint. All-inclusive var veldig kjekt for 1 ukes ferie. Matutvalget var stort!!! Og ungene storkoste seg.

Bamseklubb var prefekt for både liten og stor.

Bassengene var flotte - for både liten og stor.

Det er kort vei til "sentrum" som er veeeeeeldig lite, men for en ukes tid var det helt greit.

Vi gjorde ikke stort annet enn å bade i bassengene, og rusle noen turer på kvelden.

De store jentene var på show på kveldene, mens vi voksne og den minste koste oss på rommet og fikk minsten i seng i grei tid.

*grøss*

;)

Hehe, sikkert deilig på sitt vis, men du beskriver egentlig nøyaktig alt jeg _ikke_ ønsker i en ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brrr...

Jeg var på Gran Canaria i januar ifjord. To dager med sol, resten regn og overskyet. Da vi kom hjem (ca 20.) snødde det faktisk der nede.

Så ta med i beregningen at når du reiser i den måneden kan det bli kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*grøss*

;)

Hehe, sikkert deilig på sitt vis, men du beskriver egentlig nøyaktig alt jeg _ikke_ ønsker i en ferie.

He, he - ser den. Men for en uke, og med 3 barn var det ganske så greit. Vi slapp å bruke hodet i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

margerita1365380476

Vi har vært på Sunwing Arguineguin flere ganger.

Kjempefint for ungene, ikke så lang vei til Puerto Rico med mye shopping.

Stranden rett ved er ikke så veldig fin da. Våre barn vil bare være i bassenget og ikke stranden. Det er veldig kaldt i sjøen på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...