Gjest GA Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg jobber fast om kvelden to ganger i uka, og hjemme har det vært tema noen ganger at ungene bør være i hvertfall halvveis i seng når jeg kommer hjem ca 20.30. Jeg kom inn døra i går kveld og ble møtt av en strålende opplagt 7-åring: "Hei Mamma! Å nei, også pappa som ikke har LAGT meg ennå!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 He, he, den var god :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sett sånn pappa, da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Søt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 *he he* Synes jeg hører mannen din de andre kveldene snakke til barna om at de må "legge seg før mamma kommer" - ikke nødvendigvis at de må "legge seg før halv ni" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 *he he* Synes jeg hører mannen din de andre kveldene snakke til barna om at de må "legge seg før mamma kommer" - ikke nødvendigvis at de må "legge seg før halv ni" ;-) ''*he he* Synes jeg hører mannen din de andre kveldene snakke til barna om at de må "legge seg før mamma kommer" - ikke nødvendigvis at de må "legge seg før halv ni" ;-)'' Akkurat det der høres velkjent ut (regner altså med at mannen min sier det noen ganger ja!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.