Gå til innhold

fra barnemunn - om legging


Gjest GA

Anbefalte innlegg

Jeg jobber fast om kvelden to ganger i uka, og hjemme har det vært tema noen ganger at ungene bør være i hvertfall halvveis i seng når jeg kommer hjem ca 20.30.

Jeg kom inn døra i går kveld og ble møtt av en strålende opplagt 7-åring: "Hei Mamma! Å nei, også pappa som ikke har LAGT meg ennå!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*he he* Synes jeg hører mannen din de andre kveldene snakke til barna om at de må "legge seg før mamma kommer" - ikke nødvendigvis at de må "legge seg før halv ni" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Synes jeg hører mannen din de andre kveldene snakke til barna om at de må "legge seg før mamma kommer" - ikke nødvendigvis at de må "legge seg før halv ni" ;-)

''*he he* Synes jeg hører mannen din de andre kveldene snakke til barna om at de må "legge seg før mamma kommer" - ikke nødvendigvis at de må "legge seg før halv ni" ;-)''

Akkurat det der høres velkjent ut (regner altså med at mannen min sier det noen ganger ja!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...