grot Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Overhørte en samtale mellom lillebror og storebror i går. Storebror (7)er en veldig opplyst og verbalt sterk type, som mye av tiden snakker om ting som går laaangt over hodet på lillebror. Og av hans største interesser så er dinosaurer men også historie generelt. Så hører jeg han spør lillebror: Hva skal du bli når du blir stor da? Lillebror (4)ser veldig tenkende ut en liten stund før han svarer med største alvor: Neandertaler! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe. Han bruker ikke betegnelsen fordomsfullt, i hvertfall. Seksåringen min har de siste årene bestemt seg for å utdanne seg til ikke mindre enn tre yrker, så han kan holde på med litt forskjellig. Prioriteringen av disse varierer stadig, men det dreier seg om brannmann, astronaut og lege. Hakket mer oppnåelig enn din sønns planer, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe! Neandertaler høres jo ganske gøy ut det da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe. Han bruker ikke betegnelsen fordomsfullt, i hvertfall. Seksåringen min har de siste årene bestemt seg for å utdanne seg til ikke mindre enn tre yrker, så han kan holde på med litt forskjellig. Prioriteringen av disse varierer stadig, men det dreier seg om brannmann, astronaut og lege. Hakket mer oppnåelig enn din sønns planer, kanskje? He he, ja han har helt klart snappet det opp fra storebror som bruker slike ord, men ikke når det er snakk om fremtidig yrke selvfølgelig. Men for en fireåring tror jeg at paleontolog og neandertaler begge blir begreper som havner i den store sekken av uforståelige ord, og så bare tar man dem frem og prøver imponere litt med sitt ordforråd i ny og ne;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 *Knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 *knegg' Vi får håpe for han eventuelt fremtidige konse skyld at han absolutt _ike_ blir en neandertaler! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe. Han bruker ikke betegnelsen fordomsfullt, i hvertfall. Seksåringen min har de siste årene bestemt seg for å utdanne seg til ikke mindre enn tre yrker, så han kan holde på med litt forskjellig. Prioriteringen av disse varierer stadig, men det dreier seg om brannmann, astronaut og lege. Hakket mer oppnåelig enn din sønns planer, kanskje? Min hadde også tre mulige yrker på lista for noen år tilbake: det var: * Donald-tegner * En slik som lager spill * Sjef på en eller annen slags jobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Min hadde også tre mulige yrker på lista for noen år tilbake: det var: * Donald-tegner * En slik som lager spill * Sjef på en eller annen slags jobb. Hehe. Men merk at min har ikke bare tre mulige - han skal bli alle tre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe. Men merk at min har ikke bare tre mulige - han skal bli alle tre! Aha! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Min hadde også tre mulige yrker på lista for noen år tilbake: det var: * Donald-tegner * En slik som lager spill * Sjef på en eller annen slags jobb. Min tiåring skal blir fotballproff (keeper) OG arkitekt :-) Åtteåringen skal bli bussjåfør OG frisør :-) Femåringen skal jobbe i barnehage eller skole :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fantastisk :-) Den bør du ta med i konfirmasjonstalen!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Min tiåring skal blir fotballproff (keeper) OG arkitekt :-) Åtteåringen skal bli bussjåfør OG frisør :-) Femåringen skal jobbe i barnehage eller skole :-) ''Åtteåringen skal bli bussjåfør OG frisør :-)'' Høres ut som en skummel kombinasjon:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ''Åtteåringen skal bli bussjåfør OG frisør :-)'' Høres ut som en skummel kombinasjon:-) Hun har så sterk stemme at vi har sagt at hun burde bli en som kommanderer folk til å gjøre noe (vi har jo tenkt befal da...) - men bussjåfør er visst toppen av lykke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Herlig svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru krokodille Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe, skaff deg en bok å skriv ned sånne "gullkorn". Morsomt å ha når barna blir større :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 *knegg' Vi får håpe for han eventuelt fremtidige konse skyld at han absolutt _ike_ blir en neandertaler! ;-) Re. tidligere innlegg: Og hva drikker nå DU mens du doler? ''*knegg' Vi får håpe for han eventuelt fremtidige konse skyld at han absolutt _ike_ blir en neandertaler!'' ;P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Re. tidligere innlegg: Og hva drikker nå DU mens du doler? ''*knegg' Vi får håpe for han eventuelt fremtidige konse skyld at han absolutt _ike_ blir en neandertaler!'' ;P uffuff...;-) Skylder på at det er så lite tastatur på mini-pc'n;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.