Gjest Halloween 09 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Endelig tid for Halloween igjen! Guttungen skal ut å gå med to kompiser på lørdag, de skal kle seg ut som spøkelse, mumie og mannen med ljåen De gleder seg vilt, men trenger råd til 'knep'. Jeg har foreslått kaste egg på ruta/veggen, barberskum i postkassa og hvis det er kaldt nok, såpevann på tramma så det blir glatt når det fryser. Noen andre gode forslag?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Yeah right. Whatever. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja særlig Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 særlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja. Hold deg hjemme!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tulleinnlegg!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tulleinnlegg!!! Jeg tror ikke det var noen som tok det innlegget der alvorlig. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tulleinnlegg!!! *bombe* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg synes det var søte knep, men kanskje litt barnslige? Nei, slå skikkelig på stortromma. Hva med å kutte istykker bildekkene? Sprenge søplekassene med kinaputtbomber? Murstein gjennom ruta? Tenk større. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg synes det var søte knep, men kanskje litt barnslige? Nei, slå skikkelig på stortromma. Hva med å kutte istykker bildekkene? Sprenge søplekassene med kinaputtbomber? Murstein gjennom ruta? Tenk større. Gode forslag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Husk snubletråd av nylon i trapper som er høye .... det blir det skikkelig svalestup av ;o) God Halloween! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 En bit isopor som gnis mot ei glassrute gir masse fin lyd inni huset. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shunyata Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Klart at foreldrene til disse halloweenbarna må komme med noen skikkelig utspekulerte knep sammen med barna sine... Det er slik en får barn som gjør hærverk til andre tider i året også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bra det er litt humor her på Dol også Ha en trivelig Halloween:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dynamitt i postkassa. Egg på ruta er for pyser.. jeg har sagt til mine at de kan kaste store steiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Husk snubletråd av nylon i trapper som er høye .... det blir det skikkelig svalestup av ;o) God Halloween! *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dynamitt i postkassa. Egg på ruta er for pyser.. jeg har sagt til mine at de kan kaste store steiner. Jeg har bedt mine legge dynamitt i brevsprekken på ytterdørene. Dynamitt i postkassa er bare SÅÅÅ Halloween 08. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jasså, ja. Du tror jeg biter på denne her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Husk snubletråd av nylon i trapper som er høye .... det blir det skikkelig svalestup av ;o) God Halloween! Hehe, den måtte jeg fnise litt av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest as if!!! Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hva med - ketchup i rævva på katten - stein istedetfor egg på vinduene - nøkkel som skraper opp billakken - tyggegummi i dørlåser - eller rett og slett den gode, gamle spraymalinga? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tulleinnlegg!!! Næææhhh... sier du det??!? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.