Gå til innhold

Knask ellern knep?


Gjest Halloween 09

Anbefalte innlegg

Gjest Halloween 09

Endelig tid for Halloween igjen!

Guttungen skal ut å gå med to kompiser på lørdag, de skal kle seg ut som spøkelse, mumie og mannen med ljåen :)

De gleder seg vilt, men trenger råd til 'knep'.

Jeg har foreslått kaste egg på ruta/veggen, barberskum i postkassa og hvis det er kaldt nok, såpevann på tramma så det blir glatt når det fryser.

Noen andre gode forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes det var søte knep, men kanskje litt barnslige? Nei, slå skikkelig på stortromma. Hva med å kutte istykker bildekkene? Sprenge søplekassene med kinaputtbomber? Murstein gjennom ruta?

Tenk større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg synes det var søte knep, men kanskje litt barnslige? Nei, slå skikkelig på stortromma. Hva med å kutte istykker bildekkene? Sprenge søplekassene med kinaputtbomber? Murstein gjennom ruta?

Tenk større.

Gode forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shunyata

Klart at foreldrene til disse halloweenbarna må komme med noen skikkelig utspekulerte knep sammen med barna sine...

Det er slik en får barn som gjør hærverk til andre tider i året også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Dynamitt i postkassa. Egg på ruta er for pyser.. jeg har sagt til mine at de kan kaste store steiner.

Jeg har bedt mine legge dynamitt i brevsprekken på ytterdørene. Dynamitt i postkassa er bare SÅÅÅ Halloween 08.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk snubletråd av nylon i trapper som er høye .... det blir det skikkelig svalestup av ;o)

God Halloween!

Hehe, den måtte jeg fnise litt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest as if!!!

Hva med

- ketchup i rævva på katten

- stein istedetfor egg på vinduene

- nøkkel som skraper opp billakken

- tyggegummi i dørlåser

- eller rett og slett den gode, gamle spraymalinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...