KaVa Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Poden på seks år i morges: "Mamma - er Jesus nesten det samme som FN?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hehe :-) Hatt FN-arrangement på skolen den siste uka kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Haha - en eller annen lærer har gitt en god presentasjon av FN i anledning 24.10. tydeligvis? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Hehe :-) Hatt FN-arrangement på skolen den siste uka kanskje? De har nok det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Haha - en eller annen lærer har gitt en god presentasjon av FN i anledning 24.10. tydeligvis? Sikkert :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Herlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nysgjerrig på hva du svarte :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Nysgjerrig på hva du svarte :-) Ble litt satt ut, må jeg si.... Jeg svarte noe sånn som at: Det er ikke helt det samme. Men at både FN og Jesus ville det samme: At folk skulle ha det bra. (Nå må det sies at jeg kanskje ble mer overrasket over at jesus kom opp - vi er ikke en spesielt religiøs familie...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ble litt satt ut, må jeg si.... Jeg svarte noe sånn som at: Det er ikke helt det samme. Men at både FN og Jesus ville det samme: At folk skulle ha det bra. (Nå må det sies at jeg kanskje ble mer overrasket over at jesus kom opp - vi er ikke en spesielt religiøs familie...) ''vi er ikke en spesielt religiøs familie'' Jeg skjønte egentlig det ut fra hovedinnlegget ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ble litt satt ut, må jeg si.... Jeg svarte noe sånn som at: Det er ikke helt det samme. Men at både FN og Jesus ville det samme: At folk skulle ha det bra. (Nå må det sies at jeg kanskje ble mer overrasket over at jesus kom opp - vi er ikke en spesielt religiøs familie...) Tror jeg måtte ha tenkt meg litt om før jeg hadde svart på et slikt spørsmål, gitt... Var et fint og kort svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Han har vel egentlig forstått mer enn de fleste! Jeg ser for meg at noen kan skrive en avhandling rundt problemstillingen hvorvidt FN er etablert for å fylle samme funksjon som noen håpet Jesus skulle få....*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 He he, kjempesøtt:-) Min tredjeklassing har også lært om FN på skolen og kom hjem og fortalte om fred og rettferdighet. At alle barn har rett til å gå på skole og leke osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.