Gå til innhold

Fra barnemunn


KaVa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nysgjerrig på hva du svarte :-)

Ble litt satt ut, må jeg si....

Jeg svarte noe sånn som at: Det er ikke helt det samme. Men at både FN og Jesus ville det samme: At folk skulle ha det bra.

(Nå må det sies at jeg kanskje ble mer overrasket over at jesus kom opp - vi er ikke en spesielt religiøs familie...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt satt ut, må jeg si....

Jeg svarte noe sånn som at: Det er ikke helt det samme. Men at både FN og Jesus ville det samme: At folk skulle ha det bra.

(Nå må det sies at jeg kanskje ble mer overrasket over at jesus kom opp - vi er ikke en spesielt religiøs familie...)

''vi er ikke en spesielt religiøs familie''

Jeg skjønte egentlig det ut fra hovedinnlegget ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt satt ut, må jeg si....

Jeg svarte noe sånn som at: Det er ikke helt det samme. Men at både FN og Jesus ville det samme: At folk skulle ha det bra.

(Nå må det sies at jeg kanskje ble mer overrasket over at jesus kom opp - vi er ikke en spesielt religiøs familie...)

Tror jeg måtte ha tenkt meg litt om før jeg hadde svart på et slikt spørsmål, gitt...

Var et fint og kort svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel egentlig forstått mer enn de fleste! Jeg ser for meg at noen kan skrive en avhandling rundt problemstillingen hvorvidt FN er etablert for å fylle samme funksjon som noen håpet Jesus skulle få....*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

He he, kjempesøtt:-)

Min tredjeklassing har også lært om FN på skolen og kom hjem og fortalte om fred og rettferdighet.

At alle barn har rett til å gå på skole og leke osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...