Gå til innhold

Hyonose,funker det?


Gjest håperdetfunker!

Anbefalte innlegg

Gjest håperdetfunker!

Leste i KK om forskjellige slankemetoder.

Det sto om ei dame som hadde vært hos en hypnotisør for å bli kvitt sukkersuget. Hun sluttet helt å spise sjokolade etter dette. Hadde spist minst en sjokolade om dagen i mange år.

Jeg spiser også mye sjokolade og må ha brus. Bare må ha sukker!

Noen andre som har prøvd hypnose? Tror dere det virker?

Koster visst 1650 for 2 behandlinger i Sandefjord.Skal holde med 2 behandlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kanskje ikke likevel

Funka ikke for meg. Var 3 ganger,igrunn bare noe tøys tror jeg.

Takk for svar!

Bra å høre at det kanskje bare er tull før jeg bruker mange penger på det.

Er vel bare sterk viljestyrke som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som benyttet seg av hypnose i håp om å slutte å røyke. Hun har vært røykfri i 2 år nå. Jeg så også et program om dette med hypnose på tv hvor programleder testet alle mulige varianter av slanketips, hypnose var det som fikk vekk sukkerbehovet hos henne.

Det er kanskje verdt forsøket selv om det skulle vise seg å ikke fungere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delphina1365380402

Har veldig god erfaring med hypnose, jeg, både på røyking og vektnedgang! Tror det er et poeng at du er trygg på terapeuten - at kjemien er god slik at du virkelig går dypt ned under behandlingen. Verd å prøve, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke noe mindre godtesug her nei....

Takk for svar!

Bra å høre at det kanskje bare er tull før jeg bruker mange penger på det.

Er vel bare sterk viljestyrke som hjelper.

Mulig det har med terapeuten å gjøre men hun begynte å snakke så mye om kosthold og trening at for meg ble det bare tull. Jeg vet jo det at det er kosthold og trening som er nøkkelen-jobber faktisk med kosthold og trening til daglig,så for meg ble det bare humbug.Det er ikke treningen som er problemet mitt,men godtesuget..... Terapeuten hadde ikke så mye faglig innsikt i kost/ trening som meg,og for å være ærlig så hadde jeg ventet noe annet. Jeg var der 3 ganger og syns aldri jeg kom så veldig inn i hypnose,kjente ingen forsjell når hun messet om å finne sitt indre rom......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...