Gå til innhold

platåer


Gjest er min mening

Anbefalte innlegg

Gjest er min mening

Jeg hadde en fin samtale med legen min i går, da jeg vil begynne å gå ned i vekt.

Hun ga meg masse info, bla om kosthold og hvordan bruke reductil kaps best mulig.

Hun sa at de som bruker reductil fra dag en i livsstils endrings fasen ikke vil lykkes så godt som de som først bruker tabl når de når det første platået...

Det er sånn, sa hun, at når kroppen har går enddel ned i vekt, bremser den helt en periode... Da kan den trykke på alle signaler for å stoppe vektreduksjonen, dvs øke appetitten vår, for den ser på vektreduksjonen som noe negativt...

Vi har vel hørt dette før, at kroppen gjør motstand mot a slippe på fett legerene, men gjerne vil ta til seg fett å lagre..

Styrketrening og appetitt reduserende tabletter er altså å anbefale..

Så jeg vil ta meg friheten til a anbefale å ta en prat med legen om dere har nådd et platå etter at dere som overvektige har lagt om livsstilen med plan om a redusere vekta.

Jeg vil også anta at Alli kan brukes på samme måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...