puppola Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kvelden gikk bra med storesøster på 8 på fest og litt vandring på godterijakt, mellomsøster på 6 var ute med venninne, lillebror (3)og mor og spurte pent om "knask eller knep" og takket også etterpå. Vi hadde besøk av mange morsomme glade barn og ingen frekkheter eller annet tøys! Tror Halloween har "satt" seg mer enn tidligere og at folk ikke tar helt av lenger. Dette var bare gøy! Og jeg som lovet meg selv for mange år siden at jeg ALDRI skulle feire Halloween....jaja thi hi som livet endres og kamelene svelges de luxe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, vi har også svelgt kameler. Og endte med å kjøpe inn godteri til utdeling ved halloween. Men nå er vi kommet i ny fase mht halloween. Vi har ikke barn som går ut i slikt ærend lengre. Da de var i den alderen så gikk de ut- og vi fikk også _masse_ besøk av unger i "knask og knep"- ærend. Derfor nødvendig med "ekstra lager" av godteri. I går tror jeg det ringte på bare 3-4 ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vi fulgte årets krav og kjøpte innpakket godteri. Jeg vil bare ha sagt det Så det gikk i Twist, fox og dumle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vi hadde noen gutter som bare gikk rund for å kaste egg på vinduene. :-( Vi fikk 4-5 knuste egg på de store stuvinduene våres. Mannen min fikk heldigvis tak i den ene gutten. Han måtte pent vaske vinduene våres. :-) Han var jo selvfølgelig helt uskyldig påstod han. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Halloween gikk bra her også! Tradisjonen tro hang vi opp en lapp på ytterdøra hvor det stod; "Vi feirer ikke Halloween. God tur videre!" ... Hørte at flere var på trappa utover kvelden, men bare én gang ringte det på. Jeg syns fortsatt at Hallowen er noe tull og tøys - og enn så lenge blir det akseptert av våre to håpefulle på 6 og 8 år. Vi stekte vafler, lagde trollkrem og hadde rikelig med lørdagsgodt, og ungene var godt fornlyd med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vi hadde noen gutter som bare gikk rund for å kaste egg på vinduene. :-( Vi fikk 4-5 knuste egg på de store stuvinduene våres. Mannen min fikk heldigvis tak i den ene gutten. Han måtte pent vaske vinduene våres. :-) Han var jo selvfølgelig helt uskyldig påstod han. :-) Så kjedelig. Bra dere fikk tak i han. Kanskje han lærte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så godt å høre. Kanskje vi voksne har blitt litt flinkere til å oppdra barna rundt denne dagen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg er av dem som misliker - man aksepterer Halloween. Er veldig fornøyd med at det ser ut som om barna har funnet ut selv at over en viss alder - da slutter man å gå på husbesøk, og lager heller en privat Halloween fest. Små søte barn som ringer på er bare gøy. For noen år siden fikk min søster besøk av en gjeng slamper. "hva skjer om jeg sier knep" var hennes spørsmål. "Ser du det balltreet her" var gjengens svar. Sjarmerende.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.