Gå til innhold

Halloween gikk bra!


puppola

Anbefalte innlegg

Kvelden gikk bra med storesøster på 8 på fest og litt vandring på godterijakt, mellomsøster på 6 var ute med venninne, lillebror (3)og mor og spurte pent om "knask eller knep" og takket også etterpå. Vi hadde besøk av mange morsomme glade barn og ingen frekkheter eller annet tøys!

Tror Halloween har "satt" seg mer enn tidligere og at folk ikke tar helt av lenger. Dette var bare gøy!

Og jeg som lovet meg selv for mange år siden at jeg ALDRI skulle feire Halloween....jaja thi hi som livet endres og kamelene svelges de luxe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Ja, vi har også svelgt kameler. Og endte med å kjøpe inn godteri til utdeling ved halloween.

Men nå er vi kommet i ny fase mht halloween. Vi har ikke barn som går ut i slikt ærend lengre. Da de var i den alderen så gikk de ut- og vi fikk også _masse_ besøk av unger i "knask og knep"- ærend. Derfor nødvendig med "ekstra lager" av godteri.

I går tror jeg det ringte på bare 3-4 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde noen gutter som bare gikk rund for å kaste egg på vinduene.

:-(

Vi fikk 4-5 knuste egg på de store stuvinduene våres.

Mannen min fikk heldigvis tak i den ene gutten.

Han måtte pent vaske vinduene våres. :-)

Han var jo selvfølgelig helt uskyldig påstod han. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloween gikk bra her også!

Tradisjonen tro hang vi opp en lapp på ytterdøra hvor det stod; "Vi feirer ikke Halloween. God tur videre!"

... Hørte at flere var på trappa utover kvelden, men bare én gang ringte det på.

Jeg syns fortsatt at Hallowen er noe tull og tøys - og enn så lenge blir det akseptert av våre to håpefulle på 6 og 8 år. Vi stekte vafler, lagde trollkrem og hadde rikelig med lørdagsgodt, og ungene var godt fornlyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde noen gutter som bare gikk rund for å kaste egg på vinduene.

:-(

Vi fikk 4-5 knuste egg på de store stuvinduene våres.

Mannen min fikk heldigvis tak i den ene gutten.

Han måtte pent vaske vinduene våres. :-)

Han var jo selvfølgelig helt uskyldig påstod han. :-)

Så kjedelig.

Bra dere fikk tak i han. Kanskje han lærte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er av dem som misliker - man aksepterer Halloween. Er veldig fornøyd med at det ser ut som om barna har funnet ut selv at over en viss alder - da slutter man å gå på husbesøk, og lager heller en privat Halloween fest. Små søte barn som ringer på er bare gøy. For noen år siden fikk min søster besøk av en gjeng slamper. "hva skjer om jeg sier knep" var hennes spørsmål. "Ser du det balltreet her" var gjengens svar. Sjarmerende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...