Gjest Mamma_Megan Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 På 3-åringen dukket det rett før helgen opp utslett på overkroppen, og det er der fortsatt. Det klør ikke, og er kun på mage, rygg og hals. Ser ut som tørre flekker, eller eksem. Han er forkjølet for tiden, men har ikke feber. Har heller ikke hatt det (som vi har merket), så jeg tror ikke det er 4 eller 5. barnesykdom. Han har ikke fått MMR-vaksinen, så jeg har også vurdert disse sykdommene, men han er jo i god form bortsett fra at han er forkjølet. Kan er utslett komme i forbindelse med en forkjølelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Virusinfeksjoner kan gi utslett, vet jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kan ha reagert på genser eller vaskemiddel genser er vasket med? Varmeutslett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma_Megan Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kan ha reagert på genser eller vaskemiddel genser er vasket med? Varmeutslett? Varmeutslett kan det kanskje være. Hvor lenge varer det, tro? Tror ikke det er fra klær. fordi det også er utslett i bleieområdet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Varmeutslett kan det kanskje være. Hvor lenge varer det, tro? Tror ikke det er fra klær. fordi det også er utslett i bleieområdet. Husker yngste min hadde det på overkroppen i fjor, og det tok mange dager før det forsvant, kanskje 5-6 dager (Hun var da nesten 2 år gammel). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det høres ut som noe vår mellomste hadde for noen år siden. Det var en virusinfeksjon, sa legen til oss. Det gikk over av seg selv etter noen dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.