Gå til innhold

Utslett, hva kan det være?


Gjest Mamma_Megan

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma_Megan

På 3-åringen dukket det rett før helgen opp utslett på overkroppen, og det er der fortsatt. Det klør ikke, og er kun på mage, rygg og hals. Ser ut som tørre flekker, eller eksem. Han er forkjølet for tiden, men har ikke feber. Har heller ikke hatt det (som vi har merket), så jeg tror ikke det er 4 eller 5. barnesykdom. Han har ikke fått MMR-vaksinen, så jeg har også vurdert disse sykdommene, men han er jo i god form bortsett fra at han er forkjølet. Kan er utslett komme i forbindelse med en forkjølelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mamma_Megan

Kan ha reagert på genser eller vaskemiddel genser er vasket med?

Varmeutslett?

Varmeutslett kan det kanskje være. Hvor lenge varer det, tro?

Tror ikke det er fra klær. fordi det også er utslett i bleieområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Varmeutslett kan det kanskje være. Hvor lenge varer det, tro?

Tror ikke det er fra klær. fordi det også er utslett i bleieområdet.

Husker yngste min hadde det på overkroppen i fjor, og det tok mange dager før det forsvant, kanskje 5-6 dager (Hun var da nesten 2 år gammel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som noe vår mellomste hadde for noen år siden.

Det var en virusinfeksjon, sa legen til oss. Det gikk over av seg selv etter noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...