matildes mor Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.pandemi.no/pandemi/vaksinering/anbefalt_rekkef_lge_for_vaksinering_mot_ny_influensa_a_h1n1__557194 Omtrent midt på siden står det om resten av befolkningen. Ups.....ser at jeg svarte omtrent det samme som deg akkuart nå til høstløv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ups.....ser at jeg svarte omtrent det samme som deg akkuart nå til høstløv. Det gjør da ingenting ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det gjør da ingenting ) Fint :-) Da har vi ihvertfall oppfattet korrekt begge to at alle anbefales å ta vaksine ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fint :-) Da har vi ihvertfall oppfattet korrekt begge to at alle anbefales å ta vaksine ;-) Og det er jo viktig ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fint. For jeg er ikke noen "bypamp" som sitter her og syter, jeg har faktisk bl.a. bodd rett ved deg. ;-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Samme hvor jeg er hører jeg folk snakke om vaksine, risikogruppe og svineinfluensa. Skrur du på radioen kan du være sikker på at det handler om dette. Jeg er en av de få som er ekstremt rolig og nesten ikke tenker på dette i det heletatt. Jeg er mer nøye med hygiene og hoster og nyser ikke i vilden sky, men ellers oppfører jeg meg helt som før. Jeg er ikke i noen risikogruppe og det er heller ingen i min familie. Er du i risikogruppen får du vaksine, er du det ikke, så å du i tilfelle vente, og da kan det jo tenkes at svineriet er ferdig. (Jeg tror det er ovedrevet og opphausa) Det var en ekstrem forenkling. Det er mange av oss som ikke er i risikogruppen, men som blir skikkelig dårlig av både forkjølelse og vanlig influensa, sliter med hoste og dårlige lunger lenge etter sykdommen. Har hatt en bronkitt og to. Men altså ikke i risikogruppen. Jeg har ikke veldig lyst på svineinfluensa, men er ikke hysterisk av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det var en ekstrem forenkling. Det er mange av oss som ikke er i risikogruppen, men som blir skikkelig dårlig av både forkjølelse og vanlig influensa, sliter med hoste og dårlige lunger lenge etter sykdommen. Har hatt en bronkitt og to. Men altså ikke i risikogruppen. Jeg har ikke veldig lyst på svineinfluensa, men er ikke hysterisk av den grunn. Dette er en gammel tråd tror jeg, og derfor husker jeg ikke hva jeg skrev.. Men jeg har ikke lyst på svineinfluensa jeg heller! MEN, jeg kan ikke slutte å leve av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dette er en gammel tråd tror jeg, og derfor husker jeg ikke hva jeg skrev.. Men jeg har ikke lyst på svineinfluensa jeg heller! MEN, jeg kan ikke slutte å leve av den grunn. Det er noe annet. Det er jeg j oenig i.. og det har gått bra hittil med meg og mine... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.