Gå til innhold

Svineinfluensahysteri?


puppola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme hvor jeg er hører jeg folk snakke om vaksine, risikogruppe og svineinfluensa. Skrur du på radioen kan du være sikker på at det handler om dette.

Jeg er en av de få som er ekstremt rolig og nesten ikke tenker på dette i det heletatt.

Jeg er mer nøye med hygiene og hoster og nyser ikke i vilden sky, men ellers oppfører jeg meg helt som før.

Jeg er ikke i noen risikogruppe og det er heller ingen i min familie.

Er du i risikogruppen får du vaksine, er du det ikke, så å du i tilfelle vente, og da kan det jo tenkes at svineriet er ferdig.

(Jeg tror det er ovedrevet og opphausa)

Det var en ekstrem forenkling. Det er mange av oss som ikke er i risikogruppen, men som blir skikkelig dårlig av både forkjølelse og vanlig influensa, sliter med hoste og dårlige lunger lenge etter sykdommen. Har hatt en bronkitt og to. Men altså ikke i risikogruppen. Jeg har ikke veldig lyst på svineinfluensa, men er ikke hysterisk av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en ekstrem forenkling. Det er mange av oss som ikke er i risikogruppen, men som blir skikkelig dårlig av både forkjølelse og vanlig influensa, sliter med hoste og dårlige lunger lenge etter sykdommen. Har hatt en bronkitt og to. Men altså ikke i risikogruppen. Jeg har ikke veldig lyst på svineinfluensa, men er ikke hysterisk av den grunn.

Dette er en gammel tråd tror jeg, og derfor husker jeg ikke hva jeg skrev.. Men jeg har ikke lyst på svineinfluensa jeg heller! MEN, jeg kan ikke slutte å leve av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en gammel tråd tror jeg, og derfor husker jeg ikke hva jeg skrev.. Men jeg har ikke lyst på svineinfluensa jeg heller! MEN, jeg kan ikke slutte å leve av den grunn.

Det er noe annet. Det er jeg j oenig i.. og det har gått bra hittil med meg og mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...