Gjest vil på teater Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vi vil fortsette vår tradisjon med å ta med sønnen vår på teater - gjerne et julestykke. Oslo-akershus området. Vi har sett jul m/prøysen og snekker andersen, putti plutti pott, jakten på julestjernen?? Noen som har forslag til koselige teaterstykker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I år hadde jeg prøvd Pulverheksa, hvis jeg hadde hatt unger som fremdeles ville på denslags: http://www.riksteatret.no/db/production.shtml?mac=production&det=1&id=5277889 Det er i Nydalen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil på teater Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Takk, det var et godt forslag Han liker nå iallefall bøkene om pulverheksa godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil på teater Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I år hadde jeg prøvd Pulverheksa, hvis jeg hadde hatt unger som fremdeles ville på denslags: http://www.riksteatret.no/db/production.shtml?mac=production&det=1&id=5277889 Det er i Nydalen. Takk, det var et godt forslag Han liker nå iallefall bøkene om pulverheksa godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Takk, det var et godt forslag Han liker nå iallefall bøkene om pulverheksa godt. Det er en kort forestilling ser jeg, men han er kanskje ikke så stor, heller. Det lar seg jo kombinere med annen hygge - både Peppes og andre ting er like ved. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A Christmas Carol Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ser du etterspør teater, og mulig dine unger er yngre enn min, men sørg for å få plottet inn Disneyversjonen av A Christmas Carol også - den gleder iallefall jeg meg til å ta med jr på! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Takk, det var et godt forslag Han liker nå iallefall bøkene om pulverheksa godt. Vi så Pulverheksa i forfjor, og det var bra, men kanskje best for de yngste barna. Hvor gammel er gutten? Tror kanskje barn over 7-8 år vil synes det er litt vel barnslig. Vi skal på Pinocchio, som dessverre har fått litt hard medfart av kritikerne, men vi gleder oss likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I år hadde jeg prøvd Pulverheksa, hvis jeg hadde hatt unger som fremdeles ville på denslags: http://www.riksteatret.no/db/production.shtml?mac=production&det=1&id=5277889 Det er i Nydalen. Utsolgt i alle helger.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jul i Blåfjell er veldig koselig. Vi har sett den, men skal se filmen i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morsan (som sporer litt av) Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vi skal i år ta med junior på Jesus Christ Superstar!! :-) Ikke akkurat julestykke, da, og heller ikke noe typisk barnestykke, men håper det blir kult. :-) Junior så forresten Hank von Helvete på festival i sommer. Da lærte han seg et nytt ord: "Erection"! Så kom ikke og si at ikke rockemusikk ikke kan ha oppdragende effekt....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Utsolgt i alle helger.. Så gå på en hverdag, da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.