Gå til innhold

Teater før jul


Gjest vil på teater

Anbefalte innlegg

Gjest vil på teater

Vi vil fortsette vår tradisjon med å ta med sønnen vår på teater - gjerne et julestykke. Oslo-akershus området.

Vi har sett jul m/prøysen og snekker andersen, putti plutti pott, jakten på julestjernen??

Noen som har forslag til koselige teaterstykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, det var et godt forslag :)

Han liker nå iallefall bøkene om pulverheksa godt.

Det er en kort forestilling ser jeg, men han er kanskje ikke så stor, heller. Det lar seg jo kombinere med annen hygge - både Peppes og andre ting er like ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A Christmas Carol

Ser du etterspør teater, og mulig dine unger er yngre enn min, men sørg for å få plottet inn Disneyversjonen av A Christmas Carol også - den gleder iallefall jeg meg til å ta med jr på! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Takk, det var et godt forslag :)

Han liker nå iallefall bøkene om pulverheksa godt.

Vi så Pulverheksa i forfjor, og det var bra, men kanskje best for de yngste barna. Hvor gammel er gutten? Tror kanskje barn over 7-8 år vil synes det er litt vel barnslig.

Vi skal på Pinocchio, som dessverre har fått litt hard medfart av kritikerne, men vi gleder oss likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morsan (som sporer litt av)

Vi skal i år ta med junior på Jesus Christ Superstar!! :-) Ikke akkurat julestykke, da, og heller ikke noe typisk barnestykke, men håper det blir kult. :-)

Junior så forresten Hank von Helvete på festival i sommer. Da lærte han seg et nytt ord: "Erection"! Så kom ikke og si at ikke rockemusikk ikke kan ha oppdragende effekt....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...