Gå til innhold

Massedrapsmann


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert

Er det ikke ekstra snodig at en _krisepsykiater_ klikker, planlegger og utfører vill skyting for å drepe flest mulig fordi han er blitt mobbet?

En psykiater burde vel ha alle muligheter til å takle mobbing på bedre måter enn dette.

Dette er enda en grunn for meg til å være religionsrasist... Ekstreme muslimer er tikkende bomber -uansett utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    25

  • Bookworm

    23

  • Colette

    15

  • olivia13

    7

''

Dette er enda en grunn for meg til å være religionsrasist... Ekstreme muslimer er tikkende bomber -uansett utdannelse.''

Merkelig slutning.... Det er mange som klikker i forskjellige situasjoner, uavhengig av religion. Å plukke ut en enkelthendelse som bekreftelse på at dine holdninger som "religionsrasist" er korrekte, blir - i beste fall - ikke akkurat statistisk signifikante....

Når det gjelder at en krisepsykolog kan klikke, så er det vel så enkelt at også psykologer er mennesker, og til tross for sin fagbakgrunn, kan de også "klikke" - som mennesker med hvilken som helst annen fagbakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert

''

Dette er enda en grunn for meg til å være religionsrasist... Ekstreme muslimer er tikkende bomber -uansett utdannelse.''

Merkelig slutning.... Det er mange som klikker i forskjellige situasjoner, uavhengig av religion. Å plukke ut en enkelthendelse som bekreftelse på at dine holdninger som "religionsrasist" er korrekte, blir - i beste fall - ikke akkurat statistisk signifikante....

Når det gjelder at en krisepsykolog kan klikke, så er det vel så enkelt at også psykologer er mennesker, og til tross for sin fagbakgrunn, kan de også "klikke" - som mennesker med hvilken som helst annen fagbakgrunn.

''Å plukke ut en enkelthendelse som bekreftelse på at dine holdninger som "religionsrasist" er korrekte,''

Ja, jeg plukket ut denne hendelsen her, men har maaange andre eksempler på lager...

Dessuten skrev jeg _ekstreme_ muslimer. Har ingenting imot muslimer som oppfører seg siviliserte og ordentlig.

''Når det gjelder at en krisepsykolog kan klikke, så er det vel så enkelt at også psykologer er mennesker''

Han var krisepsykiater, og ikke krisepsykolog... (Vel, dette var kanskje flisespikkeri, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Å plukke ut en enkelthendelse som bekreftelse på at dine holdninger som "religionsrasist" er korrekte,''

Ja, jeg plukket ut denne hendelsen her, men har maaange andre eksempler på lager...

Dessuten skrev jeg _ekstreme_ muslimer. Har ingenting imot muslimer som oppfører seg siviliserte og ordentlig.

''Når det gjelder at en krisepsykolog kan klikke, så er det vel så enkelt at også psykologer er mennesker''

Han var krisepsykiater, og ikke krisepsykolog... (Vel, dette var kanskje flisespikkeri, men...)

''Dessuten skrev jeg _ekstreme_ muslimer. Har ingenting imot muslimer som oppfører seg siviliserte og ordentlig.

''

Det er vel få som har sans for ekstremister, enten de er muslimer, kristne, buddhister eller hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Å plukke ut en enkelthendelse som bekreftelse på at dine holdninger som "religionsrasist" er korrekte,''

Ja, jeg plukket ut denne hendelsen her, men har maaange andre eksempler på lager...

Dessuten skrev jeg _ekstreme_ muslimer. Har ingenting imot muslimer som oppfører seg siviliserte og ordentlig.

''Når det gjelder at en krisepsykolog kan klikke, så er det vel så enkelt at også psykologer er mennesker''

Han var krisepsykiater, og ikke krisepsykolog... (Vel, dette var kanskje flisespikkeri, men...)

Ekstreme muslimer/kristne/jøder - you name it - har jeg ikke sans for i det hele tatt....

''Han var krisepsykiater, og ikke krisepsykolog... (Vel, dette var kanskje flisespikkeri, men...)'' :-) jupp - flisespikkeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sentrale her er ikke at han er psykiater.

Det sentrale er at han er muslim.

''Det sentrale er at han er muslim.''

Jaha??? For de som ikke er muslimer, ville aaaaaaaaldri finne på å plaffe ned uskyldige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Det sentrale her er ikke at han er psykiater.

Det sentrale er at han er muslim.

Dette er et usmakelig svar, og bidrar til å øke rasisme. Jeg mister tilliten til deg som fagperson, og opplever deg som arrogant og fordømmende når du svarer slik.

Det sentrale er ikke at du er psykiater. Det sentrale er at du er norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det sentrale her er ikke at han er psykiater.

Det sentrale er at han er muslim.

''Det sentrale er at han er muslim.

''

At du kan si noe sånt, det må da vær mer sentralt at han var ekstremist + antakelig at han var et psykiatrisk kasus selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

''Det sentrale er at han er muslim.''

Jaha??? For de som ikke er muslimer, ville aaaaaaaaldri finne på å plaffe ned uskyldige?

"For de som ikke er muslimer, ville aaaaaaaaldri finne på å plaffe ned uskyldige?"

Jo.

Men i denne saken er det det sentrale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For de som ikke er muslimer, ville aaaaaaaaldri finne på å plaffe ned uskyldige?"

Jo.

Men i denne saken er det det sentrale.

''Men i denne saken er det det sentrale.''

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"For de som ikke er muslimer, ville aaaaaaaaldri finne på å plaffe ned uskyldige?"

Jo.

Men i denne saken er det det sentrale.

Så bastant, kjenner du saken personlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

''Men i denne saken er det det sentrale.''

Hvorfor?

Han sier/sa selv at han ikke kunne tenke seg å dra til en krig hvor han måtte skyte på muslimer. Når han velger å verve seg, kan han ikke selv på personlig grunnlag definere fiender og ikkefiender.

Jeg er selv offiser. Når en er i det militære, kan en ikke skille fiender etter deres personlige trosretning. Det finne bare et skille i denne sammenheng: De som regjeringen har definert som fiender og de som regjeringen ikke har definert som fiender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Han sier/sa selv at han ikke kunne tenke seg å dra til en krig hvor han måtte skyte på muslimer. Når han velger å verve seg, kan han ikke selv på personlig grunnlag definere fiender og ikkefiender.

Jeg er selv offiser. Når en er i det militære, kan en ikke skille fiender etter deres personlige trosretning. Det finne bare et skille i denne sammenheng: De som regjeringen har definert som fiender og de som regjeringen ikke har definert som fiender.

Kan ikke du ta hensyn til andres følelser. Du er profesjonell og støter en gruppe mennesker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisesyke

Kan ikke du ta hensyn til andres følelser. Du er profesjonell og støter en gruppe mennesker her.

Muslimene bør ha så pass selvinnsikt at de ser at Islam er en krigsideologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sentrale her er ikke at han er psykiater.

Det sentrale er at han er muslim.

Nå har jeg blitt dunket i hodet av nok psykiatere til å konstatere at mange av dine kolleger begynte i bransjen for å finne en løsning på sine egne finurlige problemer.

Så jeg tror det sentrale her er at han er muslim OG psykiater. Og ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nå har jeg blitt dunket i hodet av nok psykiatere til å konstatere at mange av dine kolleger begynte i bransjen for å finne en løsning på sine egne finurlige problemer.

Så jeg tror det sentrale her er at han er muslim OG psykiater. Og ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...