Gå til innhold

Massedrapsmann


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    25

  • Bookworm

    23

  • Colette

    15

  • olivia13

    7

hidi, the scorpion

Hvordan vil du forklare den Israelske (jødiske) stats overgep mot det palestinske (muslimske) folket som bodde der i utgangspunktet - selv etter over 60 år?

Klar over at jeg kaster en brannfakkel, underkjenner ikke jødenes skjebne gjennom historien - prøver bare å sette ting i perspektiv.

Understreker nok en gang at jeg ikke er muslim og fordømmer selvsagt alle former for terror / ekstremisme.

Lett å forklare fra et bibelsk ståsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du svarer jo ikke på det jeg kommenterer.

Anser du bare protestantene som kristne?

Nei.

Jeg anser de som gjør Jesus vilje, som kristne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Hvordan vil du forklare den Israelske (jødiske) stats overgep mot det palestinske (muslimske) folket som bodde der i utgangspunktet - selv etter over 60 år?''

Og de stadige overgrepene mot Israel fra det palestinske folket skal vi bare glatt tålerere og overse?

Palestinerne sender bomber omtrent daglig blant det jødiske folk, for ikke å snakke om selvmordsbombere som lurer seg på busser og andre befolkede steder og trykker på knappen...

At Israel vil forsvare seg mot dette er bare naturlig.

Godt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert

Nei.

Jeg anser de som gjør Jesus vilje, som kristne;)

''Jeg anser de som gjør Jesus vilje, som kristne;)''

Enig. Å være kristen betyr "å være Kristus lik". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Jeg anser de som gjør Jesus vilje, som kristne;)''

Enig. Å være kristen betyr "å være Kristus lik". :-)

Ikke sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gul dame

Kan ikke en psykiater ha egne meninger? Dummeste jeg har hørt ...

En psykiater som skriver under fullt navn og yrkestittel kan ikke diskutere på lik linje med alle andre og det gjør han heller ikke på dette forumet. Han får ikke motstand på samme måte som jeg og alle de andre. Jeg antar at han får betalt for å være her og det er stor forskjell fra oss andre.

Selvfølgelig er en psykiater velkommen til å skrive anonymt på dol, men det blir noe HELT annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Enig med deg igjen :-)

Skjønner at du IKKE skrev innlegget for å få svar fra NHD, men et velformulert og begrunnet innlegg på både "Åpent" og ikke minst "Webmaster" bør vel trigge en oppklaring / svar fra fagpersonen? Særlig når responsen er som den er?

Er en relaitivt ny bruker av DOL (og kommer ikke til å bruke særlig mer tid her), og stusser over NHD's rolle på forumet.

Et nærliggende eksempel er hans svar og manglende oppfølgingssvar fra "Donau" på forumet "Seksualitet"...

Dette er ikke et personangrep på NHD eller hans tilhengere, langt minre en kampanje, kun tanker fra en som er skuffa over doktoronline.no.

Jeg har nå lest noe fra tråden til "Donau" på Seksualitet. Jeg viste ikke at NHD var fagperson der, og jeg er enig med deg i at der går han langt over streken. Faktisk mye lenger enn i denne tråden. At noen under tror at jeg deltok i den tråden er drøyt, men jeg bryr meg ikke noe særlig om det. For meg er det et bevis på at det er flere av oss som reagerer nå. Jeg skal lese hele tråden senere.

Det er bra å få støtte fra deg. Jeg har for lengst gitt opp å ta dol alvorlig, men jeg skriver inn i mellom for å "blåse ut" når livet blir vanskelig. Da er jeg anonym og langt fra profesjonell. Dette er ikke et forum hvor jeg ville bruke mine profesjonelle kunnskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En psykiater som skriver under fullt navn og yrkestittel kan ikke diskutere på lik linje med alle andre og det gjør han heller ikke på dette forumet. Han får ikke motstand på samme måte som jeg og alle de andre. Jeg antar at han får betalt for å være her og det er stor forskjell fra oss andre.

Selvfølgelig er en psykiater velkommen til å skrive anonymt på dol, men det blir noe HELT annet.

Jeg er helt uenig med deg, også ang motstand fra andre. Jeg svarer NHD på lik linje som alle andre - hvis noen ikke gjør det, er det deres problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Jeg er helt uenig med deg, også ang motstand fra andre. Jeg svarer NHD på lik linje som alle andre - hvis noen ikke gjør det, er det deres problem.

Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.

Jeg er inderlig lei av slike som deg som TROR at de svarer en psykiater med fullt navn som alle andre. Det går ikke an, og er aldeles umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.

Jeg er inderlig lei av slike som deg som TROR at de svarer en psykiater med fullt navn som alle andre. Det går ikke an, og er aldeles umulig.

''Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.''

Skikkelig koselig du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

''Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.''

Skikkelig koselig du...

Jeg orker rett og slett ikke å diskutere med det, siden du har så lite å fare med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.

Jeg er inderlig lei av slike som deg som TROR at de svarer en psykiater med fullt navn som alle andre. Det går ikke an, og er aldeles umulig.

Enig. Jeg er nok den dummeste kniven i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mot en som deg......

Ærlig talt - jeg har da ikke sagt noe annen enn flere her har sagt - du trenger ikke å gå til personangrep selv om du blir stående temmelig alene om dine meninger.

Men greit, jeg skal prøve å passe meg for å svare deg, men jeg kan ikke love at jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...