Gå til innhold

Massedrapsmann


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med deg i at den er stygg, men jeg synes ikke Bookworm har diskutert som oppegående dame med meg. Uten at det trenger å være en unnskyldning.

Så jeg er mindre oppegående enn deg fordi jeg er uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    25

  • Bookworm

    23

  • Colette

    15

  • olivia13

    7

Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.

Jeg er inderlig lei av slike som deg som TROR at de svarer en psykiater med fullt navn som alle andre. Det går ikke an, og er aldeles umulig.

Ja, så var du igang igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Så jeg er mindre oppegående enn deg fordi jeg er uenig?

Nei det handler ikke om å være uenig, men du har ikke vært særlig hyggelig i dine kommentarer mot meg. Det var jeg heller ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Nå skjønner jeg hvorfor du var så i mot at vi kritiserte innvandringen her i landet under valgkampen...

Du må ha misforstått noe drastisk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det handler ikke om å være uenig, men du har ikke vært særlig hyggelig i dine kommentarer mot meg. Det var jeg heller ikke:-)

Jeg kan fortsatt ikke forstå hva i all verden det er du sikter til, det eneste jeg har gjort er å argumentere imot deg, jeg har ikke tydd til negative personkarakteristikker eller angrep, det klarte du helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Jeg kan fortsatt ikke forstå hva i all verden det er du sikter til, det eneste jeg har gjort er å argumentere imot deg, jeg har ikke tydd til negative personkarakteristikker eller angrep, det klarte du helt selv.

Der er jeg aldeles uenig med deg. Du diskuterte overhodet ikke saklig og det gjorde ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er jeg aldeles uenig med deg. Du diskuterte overhodet ikke saklig og det gjorde ikke jeg heller.

Hehe, jeg tror du gjør dette bare for å la diskusjonen gå jeg:-) Dette gidder jeg ikke å ta seriøst lenger, og legger diskusjonen død. Jeg har akkurat sittet å lest gjennom det jeg har skrevet til deg, og jeg har mitt på det tørre.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Men du må vel innrømme at kristendommen er en bedre religion en islam? Rent generelt?

Den er tross alt mindre farlig hvis vi utelater ekstremisme.

Det samme kan jo ikke sies om islam selv om vi utelater ektremisme. Kvinnene blir blant annet undertrykket fra dag èn de kommer ut av mors liv...

;-)

"Men du må vel innrømme at kristendommen er en bedre religion en islam? Rent generelt?

Skal man følge Bibelen slavisk må man idømme homofile dødsstraff. Og de som spiser svinekjøtt, blod og fett eller er utro. Og voldtektsofre må steines.

http://www.bibelguiden.com/levereglerogstraff.php

Jeg vet ikke hva du mener med at kristendommen generelt er "bedre" enn islam, bedre for hvem - og hvilke leveregler/lover/dyder skal tas med i betraktingen og hvilke skal ikke, for å ta en slik avgjørelse?

Jeg er ikke ute etter å "ta" deg på noen måte, må bare understreke det siden du ble irritert i forrige svar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Hehe, jeg tror du gjør dette bare for å la diskusjonen gå jeg:-) Dette gidder jeg ikke å ta seriøst lenger, og legger diskusjonen død. Jeg har akkurat sittet å lest gjennom det jeg har skrevet til deg, og jeg har mitt på det tørre.

Ha en fin kveld.

Bra for deg at du har ditt på det tørre. Desverre så bekrefter det mitt inntrykk at du er ikke særlig resonnerende.

Jeg er enig i at det har ingen hensikt å diskutere slik, men "it takes two to tango".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg ikke akkurat jeg ga henne "idiotstempel", men jeg er enig i at min kommentar var ikke for å være snill:-)

Du skal iallefall ha kreditt for å våge å si at du gikk for langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Nei, kanskje vi istedet skal begynne å kalle dem "Psykopatiske islamtroende/Psykopatiske kristendomstroende".

Da burde det gå fram at det her ikke snakkes om vanlige, fredelige muslimer eller kristne, men terrorister/ekstremister innefor de religionene.

Eller så funker vel dagens terminologi bra når det heter ekstremistiske/ytterligående muslimer/kristne. Da skjønner vel folk at det ikke er snakk om "vanlige" muslimer/kristne.

Eller - "vrangforestilte" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men du må vel innrømme at kristendommen er en bedre religion en islam? Rent generelt?

Skal man følge Bibelen slavisk må man idømme homofile dødsstraff. Og de som spiser svinekjøtt, blod og fett eller er utro. Og voldtektsofre må steines.

http://www.bibelguiden.com/levereglerogstraff.php

Jeg vet ikke hva du mener med at kristendommen generelt er "bedre" enn islam, bedre for hvem - og hvilke leveregler/lover/dyder skal tas med i betraktingen og hvilke skal ikke, for å ta en slik avgjørelse?

Jeg er ikke ute etter å "ta" deg på noen måte, må bare understreke det siden du ble irritert i forrige svar. :-)

Godt svart!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert

"Men du må vel innrømme at kristendommen er en bedre religion en islam? Rent generelt?

Skal man følge Bibelen slavisk må man idømme homofile dødsstraff. Og de som spiser svinekjøtt, blod og fett eller er utro. Og voldtektsofre må steines.

http://www.bibelguiden.com/levereglerogstraff.php

Jeg vet ikke hva du mener med at kristendommen generelt er "bedre" enn islam, bedre for hvem - og hvilke leveregler/lover/dyder skal tas med i betraktingen og hvilke skal ikke, for å ta en slik avgjørelse?

Jeg er ikke ute etter å "ta" deg på noen måte, må bare understreke det siden du ble irritert i forrige svar. :-)

''Jeg vet ikke hva du mener med at kristendommen generelt er "bedre" enn islam, bedre for hvem - og hvilke leveregler/lover/dyder skal tas med i betraktingen og hvilke skal ikke, for å ta en slik avgjørelse?''

Jeg tenker på "helt vanlige" kristne kontra "helt vanlige" muslimer. Det som du refererer til fra Bibelen er for ektremister.

"Helt vanlige" kristne har blant annet et likeverdig syn på mann og kvinne. "Helt vanlige" muslimer mener blant annet at mannen er viktigst og at kvinnen må dekke seg til/kle seg i lange kjortler for ikke å vekke begjær hos mannen.

Akkurat det siste der sier jo egentlig veldig mye om muslimske menn. Det betyr jo at muslimske menn ikke er til å stole på når det kommer til det seksuelle. Lik dyr får de lyst til å gyve løs på ethvert kvinnemenneske som ikke er tildekket. (At det kan oppfattes slik, ser de selvsagt ikke selv...)

og nei, jeg er ikke rasist i ordets rette forstand, men religionsrasist. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg har lest begge deler og de er ganske like faktisk.

Det er nettopp mitt poeng! Koranen er nesten ren avskrivning av GT, men Koranen går lenger i forhold til hedninger og kvinner.

Kristne skal forholde seg til NT, siden GT er skrevet for Israels folk!

Kristne er nder kjærlighetsbudene, mens de som mener at de kan følge GT må holde loven, og er da som jøder å betrakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp mitt poeng! Koranen er nesten ren avskrivning av GT, men Koranen går lenger i forhold til hedninger og kvinner.

Kristne skal forholde seg til NT, siden GT er skrevet for Israels folk!

Kristne er nder kjærlighetsbudene, mens de som mener at de kan følge GT må holde loven, og er da som jøder å betrakte.

Nei, jeg orker ikke krangle altså, men N.T og Koranen er den samme omtrent. G,T har vi felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei, jeg orker ikke krangle altså, men N.T og Koranen er den samme omtrent. G,T har vi felles.

Motsatt, GT og Koranen er ganske like, NT er for kristne...

Kunne ikke tenke meg å krangle om dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...