Gå til innhold

Massedrapsmann


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Gjest gul dame

Ja, jeg vet at det f.eks. skrives "intelligence" på engelsk, men nå er vi i Norge og skriver norsk.

Beklager altså, jeg er egentlig imot å herse sånn med folk, men jeg synes at akkurat du fortjener å bli sagt litt imot.

Ha en god natt! :-)

Ja nå er vi i Norge og skriver norsk, og da er det greit å herse med alle de som ikke er norske langt bak i middelalderen. Det er vel det som er hovedpoenget her, selvom vi er kommet langt vekk fra det.

Hvis du legger vekt på at vi "deres nye landsmenn" skal bry oss om bagateller som engelsk eller norsk skrivemåte på ordet intelligense så mangler du noe, og det mener jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    25

  • Bookworm

    23

  • Colette

    15

  • olivia13

    7

Gjest sjokkert

Ja nå er vi i Norge og skriver norsk, og da er det greit å herse med alle de som ikke er norske langt bak i middelalderen. Det er vel det som er hovedpoenget her, selvom vi er kommet langt vekk fra det.

Hvis du legger vekt på at vi "deres nye landsmenn" skal bry oss om bagateller som engelsk eller norsk skrivemåte på ordet intelligense så mangler du noe, og det mener jeg nå.

At du ikke vurderer å flytte "hjem" igjen, gul dame? Der får du det sikkert myyye bedre!

Vet ikke hvilket land du har dine gener fra, men kanskje er det fra et land hvor du ikke får lov til å ytre deg i det hele tatt? Kanskje du og andre kvinner får mye bank og må dekke dere i lange kjortler så ikke de dyriske mannfolka deres skal løpe etter å voldta dere, jeg vet ikke.

Men hvis du synes det er så ille å være her, vurder da i allefall alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Sorry Hidi det var ikke meningen å svare for deg, det klarer du bra selv, men jeg syntes bare det var så åpenbart hva du mente:-)

Helt greit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke vurderer å flytte "hjem" igjen, gul dame? Der får du det sikkert myyye bedre!

Vet ikke hvilket land du har dine gener fra, men kanskje er det fra et land hvor du ikke får lov til å ytre deg i det hele tatt? Kanskje du og andre kvinner får mye bank og må dekke dere i lange kjortler så ikke de dyriske mannfolka deres skal løpe etter å voldta dere, jeg vet ikke.

Men hvis du synes det er så ille å være her, vurder da i allefall alternativet.

Hvor skriver hun at det er så ille å være her? Mulig jeg har gått glipp av noe, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

At du ikke vurderer å flytte "hjem" igjen, gul dame? Der får du det sikkert myyye bedre!

Vet ikke hvilket land du har dine gener fra, men kanskje er det fra et land hvor du ikke får lov til å ytre deg i det hele tatt? Kanskje du og andre kvinner får mye bank og må dekke dere i lange kjortler så ikke de dyriske mannfolka deres skal løpe etter å voldta dere, jeg vet ikke.

Men hvis du synes det er så ille å være her, vurder da i allefall alternativet.

Nå er du stygg og det vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.

Jeg er inderlig lei av slike som deg som TROR at de svarer en psykiater med fullt navn som alle andre. Det går ikke an, og er aldeles umulig.

''Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.''

Jeg kunne ikke vært mer uenig med deg når det gjelder denne karakteristikken av Bookworm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.

Jeg er inderlig lei av slike som deg som TROR at de svarer en psykiater med fullt navn som alle andre. Det går ikke an, og er aldeles umulig.

''Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.''

Den var stygg! Hadde vært fint om man kunne diskutere på en sivilisert måte. Og bare for å ha sagt det: Bookworm virker som en meget oppegående dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Nei, slike ekstemister er IKKE kristne. Tragisk.

Kanskje vi da ikke skal se på terrorister som muslimer i samme slengen, selv om de bekjenner seg til islam. Verden er faktisk full av hjertevarme gode muslimer som er full av nestekjærlighet, selv om vi bare får presentert det ekstreme gjennom media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert

Kanskje vi da ikke skal se på terrorister som muslimer i samme slengen, selv om de bekjenner seg til islam. Verden er faktisk full av hjertevarme gode muslimer som er full av nestekjærlighet, selv om vi bare får presentert det ekstreme gjennom media.

Nei, kanskje vi istedet skal begynne å kalle dem "Psykopatiske islamtroende/Psykopatiske kristendomstroende".

Da burde det gå fram at det her ikke snakkes om vanlige, fredelige muslimer eller kristne, men terrorister/ekstremister innefor de religionene.

Eller så funker vel dagens terminologi bra når det heter ekstremistiske/ytterligående muslimer/kristne. Da skjønner vel folk at det ikke er snakk om "vanlige" muslimer/kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje vi istedet skal begynne å kalle dem "Psykopatiske islamtroende/Psykopatiske kristendomstroende".

Da burde det gå fram at det her ikke snakkes om vanlige, fredelige muslimer eller kristne, men terrorister/ekstremister innefor de religionene.

Eller så funker vel dagens terminologi bra når det heter ekstremistiske/ytterligående muslimer/kristne. Da skjønner vel folk at det ikke er snakk om "vanlige" muslimer/kristne.

Enig i det siste der. Jeg sier muslimske ekstremister og blir skikkelig oppgitt over folk som automatisk setter likhetstegn mellom muslim og ekstremist *himle* Da avslører de total uvitenhet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.''

Den var stygg! Hadde vært fint om man kunne diskutere på en sivilisert måte. Og bare for å ha sagt det: Bookworm virker som en meget oppegående dame!

Tusen takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.''

Jeg kunne ikke vært mer uenig med deg når det gjelder denne karakteristikken av Bookworm.

Takk, colette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest firepile

Mosebøkene er Toraen.

Kristne er fritatt moselovene;)

Vi skal kun elske vår Gud og vår neste;)

Og det er mye vanskligere enn å drepe de...:(

''Vi skal kun elske vår Gud og vår neste;)''

Også muslimer? Det virker ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

''Det er greit at du er uenig med meg, men jeg anser deg ikke som den skarpeste kniven i skuffen på dette forumet.''

Den var stygg! Hadde vært fint om man kunne diskutere på en sivilisert måte. Og bare for å ha sagt det: Bookworm virker som en meget oppegående dame!

Jeg er enig med deg i at den er stygg, men jeg synes ikke Bookworm har diskutert som oppegående dame med meg. Uten at det trenger å være en unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at den er stygg, men jeg synes ikke Bookworm har diskutert som oppegående dame med meg. Uten at det trenger å være en unnskyldning.

Jeg skjønner det kan gå ei kule varmt iblant (been there, done that ;-)), men jeg syntes ikke Bookworms kommentarer kvalifiserte til "idiotstempel", så måtte bare si fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Jeg skjønner det kan gå ei kule varmt iblant (been there, done that ;-)), men jeg syntes ikke Bookworms kommentarer kvalifiserte til "idiotstempel", så måtte bare si fra ;)

Nå synes jeg ikke akkurat jeg ga henne "idiotstempel", men jeg er enig i at min kommentar var ikke for å være snill:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lovinda lace

Ja nå er vi i Norge og skriver norsk, og da er det greit å herse med alle de som ikke er norske langt bak i middelalderen. Det er vel det som er hovedpoenget her, selvom vi er kommet langt vekk fra det.

Hvis du legger vekt på at vi "deres nye landsmenn" skal bry oss om bagateller som engelsk eller norsk skrivemåte på ordet intelligense så mangler du noe, og det mener jeg nå.

Nå skjønner jeg hvorfor du var så i mot at vi kritiserte innvandringen her i landet under valgkampen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...