Gå til innhold

Massedrapsmann


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Gjest gul dame

Ærlig talt - jeg har da ikke sagt noe annen enn flere her har sagt - du trenger ikke å gå til personangrep selv om du blir stående temmelig alene om dine meninger.

Men greit, jeg skal prøve å passe meg for å svare deg, men jeg kan ikke love at jeg klarer det.

Jeg står ikke alene om mine meninger. jeg har faktisk fått støtte i denne tråden selvom det ser ut som det har gått deg forbi.

Jeg trenger ikke støtte fra en gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    25

  • Bookworm

    23

  • Colette

    15

  • olivia13

    7

hidi, the scorpion

Ærlig talt - jeg har da ikke sagt noe annen enn flere her har sagt - du trenger ikke å gå til personangrep selv om du blir stående temmelig alene om dine meninger.

Men greit, jeg skal prøve å passe meg for å svare deg, men jeg kan ikke love at jeg klarer det.

Takk til deg;)

Har aldri misjonert her, men vi har diskutert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert

Jeg har nå lest noe fra tråden til "Donau" på Seksualitet. Jeg viste ikke at NHD var fagperson der, og jeg er enig med deg i at der går han langt over streken. Faktisk mye lenger enn i denne tråden. At noen under tror at jeg deltok i den tråden er drøyt, men jeg bryr meg ikke noe særlig om det. For meg er det et bevis på at det er flere av oss som reagerer nå. Jeg skal lese hele tråden senere.

Det er bra å få støtte fra deg. Jeg har for lengst gitt opp å ta dol alvorlig, men jeg skriver inn i mellom for å "blåse ut" når livet blir vanskelig. Da er jeg anonym og langt fra profesjonell. Dette er ikke et forum hvor jeg ville bruke mine profesjonelle kunnskaper.

Tviler på at du er "profesjonell" på noen områder! Det er du altfor selvgod til å være! Du opphøyer deg selv så høyt at det er helt kvalmt.

Det virker som om du i fullt alvor tror du er den mest intelligente her. Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står ikke alene om mine meninger. jeg har faktisk fått støtte i denne tråden selvom det ser ut som det har gått deg forbi.

Jeg trenger ikke støtte fra en gjeng.

Jeg er fullstendig klar over at dere var flere, om enn i midretall - derfor skrev jeg _temmelig_ alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener at jeg skal bli enig med massen..............

At du skal skjerpe deg i denne sammenheng, betyr nok ikke at du skal være enig med massen, men diskutere på et saklig nivå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg står ikke alene om mine meninger. jeg har faktisk fått støtte i denne tråden selvom det ser ut som det har gått deg forbi.

Jeg trenger ikke støtte fra en gjeng.

Hold på ditt!

Ingen som gidder å huske hva/hvilke uansett...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest noe fra tråden til "Donau" på Seksualitet. Jeg viste ikke at NHD var fagperson der, og jeg er enig med deg i at der går han langt over streken. Faktisk mye lenger enn i denne tråden. At noen under tror at jeg deltok i den tråden er drøyt, men jeg bryr meg ikke noe særlig om det. For meg er det et bevis på at det er flere av oss som reagerer nå. Jeg skal lese hele tråden senere.

Det er bra å få støtte fra deg. Jeg har for lengst gitt opp å ta dol alvorlig, men jeg skriver inn i mellom for å "blåse ut" når livet blir vanskelig. Da er jeg anonym og langt fra profesjonell. Dette er ikke et forum hvor jeg ville bruke mine profesjonelle kunnskaper.

"Det er mulig å stille spørsmål til følgende fagperson(er):

Sexolog Gro Isachsen"

er fagperson på forumet "Seksualiet". At "donau" til alt overmål skrev en e-post med konkrete spørsmål hun skulle betale for - men teknologien sviktet og det ble postet på forum - burde i alle fall tilsi at hun ikke fikk uprofesjonelle svar fra en annen fagperson og dertil svar fra andre "dol'ere".

Har mista tilliten til forumet for min del.. Kommer til å følge med på evt svar til meg det neste døgnet - nysgerrigheten lenge leve - men logger så av for godt.

Ønsker deg alt godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er mulig å stille spørsmål til følgende fagperson(er):

Sexolog Gro Isachsen"

er fagperson på forumet "Seksualiet". At "donau" til alt overmål skrev en e-post med konkrete spørsmål hun skulle betale for - men teknologien sviktet og det ble postet på forum - burde i alle fall tilsi at hun ikke fikk uprofesjonelle svar fra en annen fagperson og dertil svar fra andre "dol'ere".

Har mista tilliten til forumet for min del.. Kommer til å følge med på evt svar til meg det neste døgnet - nysgerrigheten lenge leve - men logger så av for godt.

Ønsker deg alt godt :-)

Jepp, så enkelt er det. Trives man ikke det et forum, så forlater man det i stedet for å vri ut av seg edder og galle :-)

Ha det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Tviler på at du er "profesjonell" på noen områder! Det er du altfor selvgod til å være! Du opphøyer deg selv så høyt at det er helt kvalmt.

Det virker som om du i fullt alvor tror du er den mest intelligente her. Skjerp deg!

Uansett om du tror det eller ei så har jeg profesjonelle kunnskaper om intelligense. Jeg er anonym på dette forumet og kan provosere så mye jeg vil, og det akter jeg å gjøre videre.

Innleggene dine bærer ikke preg av intelligense hvis du skal forsvare psykiateren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om du tror det eller ei så har jeg profesjonelle kunnskaper om intelligense. Jeg er anonym på dette forumet og kan provosere så mye jeg vil, og det akter jeg å gjøre videre.

Innleggene dine bærer ikke preg av intelligense hvis du skal forsvare psykiateren.

Det oser ikke av intelligens av dine innlegg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert

Uansett om du tror det eller ei så har jeg profesjonelle kunnskaper om intelligense. Jeg er anonym på dette forumet og kan provosere så mye jeg vil, og det akter jeg å gjøre videre.

Innleggene dine bærer ikke preg av intelligense hvis du skal forsvare psykiateren.

Men så har jeg heller aldri påstått at jeg er så veldig intelligent. Jeg regner meg som en ganske alminnelig kvinne i slutten av 30-årene.

Men du som proklamerer høyt at du er intelligent, hvordan kan du da skrive "intelligens" med en ekstra *e* på slutten av ordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Uansett om du tror det eller ei så har jeg profesjonelle kunnskaper om intelligense. Jeg er anonym på dette forumet og kan provosere så mye jeg vil, og det akter jeg å gjøre videre.

Innleggene dine bærer ikke preg av intelligense hvis du skal forsvare psykiateren.

''Uansett om du tror det eller ei så har jeg profesjonelle kunnskaper om intelligense. Jeg er anonym på dette forumet og kan provosere så mye jeg vil, og det akter jeg å gjøre videre.''

Aner ikke hva du snakker om. Dessuten heter det intelligens. Hva vil du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gul dame

Men så har jeg heller aldri påstått at jeg er så veldig intelligent. Jeg regner meg som en ganske alminnelig kvinne i slutten av 30-årene.

Men du som proklamerer høyt at du er intelligent, hvordan kan du da skrive "intelligens" med en ekstra *e* på slutten av ordet?

Det kan du kanskje få svar på hvis du undersøker andre språk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkert

Det kan du kanskje få svar på hvis du undersøker andre språk.

Ja, jeg vet at det f.eks. skrives "intelligence" på engelsk, men nå er vi i Norge og skriver norsk.

Beklager altså, jeg er egentlig imot å herse sånn med folk, men jeg synes at akkurat du fortjener å bli sagt litt imot.

Ha en god natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev "Ikke sant! " til meg da jeg skrev at "kristen" betyr å være Kristus lik.

Jeg tror kanskje hidi mente "ikke sant?" som at hun var helt enig i den uttalelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da?

Sorry Hidi det var ikke meningen å svare for deg, det klarer du bra selv, men jeg syntes bare det var så åpenbart hva du mente:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...