caprice Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Om noen uker har vi faktisk vært gift i 10 år. Det er jo slett ikke verst, så dette skal vi feire. Men mannen må jo også få en oppmerksomhet. Men hva skal man finne på???? Vi har jo alt vi trenger og mere til. Han har mer verktøy enn elektriker naboen, trenger ikke mer klær, after shaver eller noe.. Hva finner man da på? Sikkert noen her som har vært i samme situasjon som har noen gode tips... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Klassisk og fin gave er jo en weekendreise for to - med ordnet barnevakt, om det er aktuelt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Klassisk og fin gave er jo en weekendreise for to - med ordnet barnevakt, om det er aktuelt :-) Du kom meg i forkjøpet, jeg skulle foreslå akkurat det samme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en opplevelse verd 10 nye år Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Min kjære skaffa barnevakt, lånte hytta til noen venner, og tok meg med dit på blåtur. Der diska han opp med vin og god mat. Jeg hadde i tillegg til en liten gave samla alt av "vår musikk" på MP3'en, så da hadde vi fine mimrekulisser på hytta. Så "sov" vi lenge neste dag, og dro hjem med opplada batterier. Den karen gjør jeg jammen en ekstra innsats for å beholde de neste ti åra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ta han med ut på en fin restaurant:-) (Evt. teater, revy e.l.) Vi var på kokkekurs i Thailand på 10-års bryllupsdag. Det kommer jeg nok til å huske lenge *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Oppklevelser er flotte gaver! Teater, restaurantbesøk, spa, et kurs, vinsmakekurs til dere begge, matlagingskurs.....champagnekurs er sikkert veldig romantisk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Oppklevelser er flotte gaver! Teater, restaurantbesøk, spa, et kurs, vinsmakekurs til dere begge, matlagingskurs.....champagnekurs er sikkert veldig romantisk! Vi dro til London... (etter ti år som kjærester, da, vi lever fremdeles i synd nye ti etter det) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Oppklevelser er flotte gaver! Teater, restaurantbesøk, spa, et kurs, vinsmakekurs til dere begge, matlagingskurs.....champagnekurs er sikkert veldig romantisk! Jah - ikke svar til deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vi tar med ungene til Disney World vi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vi tar med ungene til Disney World vi ååhhh - heldig unger..... (og foreldre) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ååhhh - heldig unger..... (og foreldre) I know Vi gleder oss veldig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.