Gå til innhold

Bryllupsdagsgave til min mann


caprice

Anbefalte innlegg

Om noen uker har vi faktisk vært gift i 10 år. Det er jo slett ikke verst, så dette skal vi feire. Men mannen må jo også få en oppmerksomhet. Men hva skal man finne på???? Vi har jo alt vi trenger og mere til. Han har mer verktøy enn elektriker naboen, trenger ikke mer klær, after shaver eller noe.. Hva finner man da på? Sikkert noen her som har vært i samme situasjon som har noen gode tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Klassisk og fin gave er jo en weekendreise for to - med ordnet barnevakt, om det er aktuelt :-)

Du kom meg i forkjøpet, jeg skulle foreslå akkurat det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en opplevelse verd 10 nye år

Min kjære skaffa barnevakt, lånte hytta til noen venner, og tok meg med dit på blåtur. Der diska han opp med vin og god mat. Jeg hadde i tillegg til en liten gave samla alt av "vår musikk" på MP3'en, så da hadde vi fine mimrekulisser på hytta.

Så "sov" vi lenge neste dag, og dro hjem med opplada batterier.

Den karen gjør jeg jammen en ekstra innsats for å beholde de neste ti åra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han med ut på en fin restaurant:-) (Evt. teater, revy e.l.)

Vi var på kokkekurs i Thailand på 10-års bryllupsdag. Det kommer jeg nok til å huske lenge *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppklevelser er flotte gaver!

Teater, restaurantbesøk, spa, et kurs, vinsmakekurs til dere begge, matlagingskurs.....champagnekurs er sikkert veldig romantisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppklevelser er flotte gaver!

Teater, restaurantbesøk, spa, et kurs, vinsmakekurs til dere begge, matlagingskurs.....champagnekurs er sikkert veldig romantisk!

Vi dro til London... (etter ti år som kjærester, da, vi lever fremdeles i synd nye ti etter det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppklevelser er flotte gaver!

Teater, restaurantbesøk, spa, et kurs, vinsmakekurs til dere begge, matlagingskurs.....champagnekurs er sikkert veldig romantisk!

Jah - ikke svar til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...