Gjest svineinf Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kan svineinfluensa starte forsiktig med kvalme og hodepine? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sånn helt uten feber ville jeg nok heller tenkt på omgangssyke. Kommer det raskt feber eller andre influensa symptomer som hoste, sår hals, verkende ledd muskler kan det jo tenkes.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Influensa starter brått med frysninger og feber. Forkjølelser kommer gjerne mer snikende med mer diffuse symptomer som f.eks. kvalme og hodepine 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Veldig mange sier at de fikk akutt feber, og kan si at "jeg ble syk kl 16.50" for eksempel. Men svineinfluensaen har både hodepine og magesymptomer med i sykdomsbildet, så jeg hadde ikke avvist det umiddelbart. Men totalt fravær av feber er ikke influensa. Feberen kommer nok ganske raskt etter dersom det er influensa, og da er det "ordentlig" feber og ikke bare 37,8 liksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Veldig mange sier at de fikk akutt feber, og kan si at "jeg ble syk kl 16.50" for eksempel. Men svineinfluensaen har både hodepine og magesymptomer med i sykdomsbildet, så jeg hadde ikke avvist det umiddelbart. Men totalt fravær av feber er ikke influensa. Feberen kommer nok ganske raskt etter dersom det er influensa, og da er det "ordentlig" feber og ikke bare 37,8 liksom. Hva menes med magevondt? Kvalme og spying, eller bare vondt i magen? Her i huset har vi en med feber, vondt i hodet og vondt i magen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Svineinfluensa er hodepine og kvalme ja. Det kommer helt plutselig og man kan fortelle akkurat tidspunktet for når man ble dårlig. Du føler deg ikke dårlig før det slår til altså, du går rett i fra frisk til veldig syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hva menes med magevondt? Kvalme og spying, eller bare vondt i magen? Her i huset har vi en med feber, vondt i hodet og vondt i magen.. Jeg mente ikke magevondt, jeg mente magesymptomer. Og med det mente jeg kvalme/oppkast/magesmerter... :-) Veldig mange med disse plagene _i tillegg_ til feber og evt hodepine og muskelsmerter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.