Gå til innhold

Kan det starte slik?


Gjest svineinf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn helt uten feber ville jeg nok heller tenkt på omgangssyke.

Kommer det raskt feber eller andre influensa symptomer som hoste, sår hals, verkende ledd muskler kan det jo tenkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa starter brått med frysninger og feber.

Forkjølelser kommer gjerne mer snikende med mer diffuse symptomer som f.eks. kvalme og hodepine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange sier at de fikk akutt feber, og kan si at "jeg ble syk kl 16.50" for eksempel. Men svineinfluensaen har både hodepine og magesymptomer med i sykdomsbildet, så jeg hadde ikke avvist det umiddelbart. Men totalt fravær av feber er ikke influensa. Feberen kommer nok ganske raskt etter dersom det er influensa, og da er det "ordentlig" feber og ikke bare 37,8 liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange sier at de fikk akutt feber, og kan si at "jeg ble syk kl 16.50" for eksempel. Men svineinfluensaen har både hodepine og magesymptomer med i sykdomsbildet, så jeg hadde ikke avvist det umiddelbart. Men totalt fravær av feber er ikke influensa. Feberen kommer nok ganske raskt etter dersom det er influensa, og da er det "ordentlig" feber og ikke bare 37,8 liksom.

Hva menes med magevondt? Kvalme og spying, eller bare vondt i magen?

Her i huset har vi en med feber, vondt i hodet og vondt i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svineinfluensa er hodepine og kvalme ja. Det kommer helt plutselig og man kan fortelle akkurat tidspunktet for når man ble dårlig. Du føler deg ikke dårlig før det slår til altså, du går rett i fra frisk til veldig syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva menes med magevondt? Kvalme og spying, eller bare vondt i magen?

Her i huset har vi en med feber, vondt i hodet og vondt i magen..

Jeg mente ikke magevondt, jeg mente magesymptomer. Og med det mente jeg kvalme/oppkast/magesmerter... :-) Veldig mange med disse plagene _i tillegg_ til feber og evt hodepine og muskelsmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...