Gjest J.R.-07 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg tror at om SF kommer tilbake som en mutert versjon av seg selv, så vil jo ikke vaksinen ha noen virkning likevel - fordi viruset har mutert. Høres veldig fornuftig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg tror at om SF kommer tilbake som en mutert versjon av seg selv, så vil jo ikke vaksinen ha noen virkning likevel - fordi viruset har mutert. Så vidt jeg har skjønt, så vil allikevel de som har hatt den nåværende svineinfluensaen eller har tatt vaksinen få et mye lettere sykdomsforløp hvis viruset muterer. Jeg har også oppfattet at dette er en viktig grunn til at man ønsker at så mange som mulig skal vaksinere seg nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Så vidt jeg har skjønt, så vil allikevel de som har hatt den nåværende svineinfluensaen eller har tatt vaksinen få et mye lettere sykdomsforløp hvis viruset muterer. Jeg har også oppfattet at dette er en viktig grunn til at man ønsker at så mange som mulig skal vaksinere seg nå? Tja, det blir jo bare spekulasjoner det da - så vidt jeg kan bedømme. Ingen kan vel vite hvordan et virus muterer, og hvordan en tidligere vaksine vil virke. Men det betyr jo ikke at de ikke har rett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, det blir jo bare spekulasjoner det da - så vidt jeg kan bedømme. Ingen kan vel vite hvordan et virus muterer, og hvordan en tidligere vaksine vil virke. Men det betyr jo ikke at de ikke har rett Sant det Er vel ingen som vet akkurat hva som vil skje... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.