Gjest Tidligute Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Min lille 1.klassing har noen fine spørsmål for tida. Til meg spurte han: "Mamma, kan du pule?". "Om jeg kan hva?" spurte jeg. "Pule", sier han igjen med et glis om munnen. Tenke, tenke... "du, det vet jeg ikke hva betyr engang, så det vet jeg ikke", var det eneste jeg kom på i farta. Han hadde nok regnet med en helt annen reaksjon for han sa ingenting etter det. Til morningen i dag hørte jeg han spurte min samober om noe lignende. "XXX, har du pult?" "Nei, det har jeg aldri gjort", svarte han i halvsøvne. Hehehe... Min lille 6-åring fikk nok ikke helt responsen han var ute etter med disse spørsmålene sine, men jeg syns det ble en morsom historie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja det kommer stadig ord de ikke aner hva betyr men som de synes er morsomt å si...lurt å ikke gi det så mye oppmerksomhet tror jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hehe, syns det er et hakk verre når de spør besteforeldrene om slikt... da blir det litt slik; " dagen er ikke helt den samme uten VG" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hehe! ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.