Gå til innhold

Litt tidlig, kanskje? :)


Gjest Tidligute

Anbefalte innlegg

Gjest Tidligute

Min lille 1.klassing har noen fine spørsmål for tida. Til meg spurte han: "Mamma, kan du pule?". "Om jeg kan hva?" spurte jeg. "Pule", sier han igjen med et glis om munnen.

Tenke, tenke... "du, det vet jeg ikke hva betyr engang, så det vet jeg ikke", var det eneste jeg kom på i farta. Han hadde nok regnet med en helt annen reaksjon for han sa ingenting etter det. :)

Til morningen i dag hørte jeg han spurte min samober om noe lignende. "XXX, har du pult?" "Nei, det har jeg aldri gjort", svarte han i halvsøvne. Hehehe...

Min lille 6-åring fikk nok ikke helt responsen han var ute etter med disse spørsmålene sine, men jeg syns det ble en morsom historie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...