Speak Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har kjøpt et par esker med fingermaling, og har en del unger å gi julepresanger til. Hvilken alder passer dette best til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fra to-tre år og oppover til skolealder vil jeg tro.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 1,5 til 3år tenker jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 1,5 til 3år tenker jeg.. Ja tror nok det er "mest riktig". De bruker det masse på småbarnsavdelingene i barnehagen (1-3 år), men når de kommer opp på stor avdeling så er det nok mest pensler i bruk ja. Men min femåring syns det er gøy fortsatt da, hvilke unger er det som ikke liker å klisse og søle??:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja tror nok det er "mest riktig". De bruker det masse på småbarnsavdelingene i barnehagen (1-3 år), men når de kommer opp på stor avdeling så er det nok mest pensler i bruk ja. Men min femåring syns det er gøy fortsatt da, hvilke unger er det som ikke liker å klisse og søle??:-) ''...hvilke unger er det som ikke liker å klisse og søle??:-)'' Min. Han må vaske fingrene så snart han blir bittelitt klissete. Kan muligens komme av min egen kliss-fobi... *kremt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja tror nok det er "mest riktig". De bruker det masse på småbarnsavdelingene i barnehagen (1-3 år), men når de kommer opp på stor avdeling så er det nok mest pensler i bruk ja. Men min femåring syns det er gøy fortsatt da, hvilke unger er det som ikke liker å klisse og søle??:-) Min 7åring liker også fortsatt fingermaling. (det er jo noe skikkelig kliss så det er ikke ofte ho får lov, men ho storkoser seg altså når ho får lov) Men å gi det i gave til noen over barnehagealder ville jeg nok ikke gjort 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det passer vel egentlig til alle som synes det er morsomt og som ikke spiser det. Jeg synes fremdeles det er morsomt med fingermaling, også fordi fargene ikke blander seg til "brunguggefarge" like lett som f.eks. vannfarger. Men ellers er vel kanskje svaret at det passer til barn som har mødre som tåler at de maler med fingrene.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 1,5 til 3år tenker jeg.. Det er som jeg har tenkt ja. Så da er det noen barn som sikkert blir lykkelige (men det spørs vel hva foreldrene sier....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Flott gave. Fingermaling kan svi i øynene. Så det er en fordel om bara er store nok til å ikke 'male øynene'. I skolealder synes nok mange barn fingermaling er barnslig. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Flott gave. Fingermaling kan svi i øynene. Så det er en fordel om bara er store nok til å ikke 'male øynene'. I skolealder synes nok mange barn fingermaling er barnslig. mvh 2-4 år kan virke fornuftig tror jeg ut fra svar jeg har fått her:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 2-4 år kan virke fornuftig tror jeg ut fra svar jeg har fått her:-) Høre ut som en sikker vinner. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ja tror nok det er "mest riktig". De bruker det masse på småbarnsavdelingene i barnehagen (1-3 år), men når de kommer opp på stor avdeling så er det nok mest pensler i bruk ja. Men min femåring syns det er gøy fortsatt da, hvilke unger er det som ikke liker å klisse og søle??:-) min unge likte ikke fingermaling. Han blei helt fortvilet da han var ca 2 år over å bli sååå klissete på fingrene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 min unge likte ikke fingermaling. Han blei helt fortvilet da han var ca 2 år over å bli sååå klissete på fingrene :-) Heldigvis er barn forskjellige:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.