Gå til innhold

Dere som har tatt vaksinen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er voksen og i risikogruppa, har immunforsvar under normalområdet. Jeg følte meg slapp, fikk feber som gikk over etter 1 døgn. Jeg fikk vondt i armen, det er fortsatt en kul der, tok den for 12 dager siden. Men armvondten var ikke ille, ikke noe å bry seg om.

Annonse

Men ungene var på skole/barnehage dagen etter? sitter her med øm arm selv og skjønner at de små kan slite litt i hverdagen i morgen...

De ble vaksinert torsdag ettermiddag - og var på skolen på fredag. Og det var de fleste av de andre ungene også :o)

Jeg og ungene ble vaksinert 28 okt. 5åringen merket ingenting, 7åringen fikk vondt i arma et par dager, jeg fikk vondt i arma et partimeretter stikket, men det forsvant da jegfikk feber utpå kvelden. Hadde feber ganske nøyaktig ett døgn.

Gjest majas mamma

Alle i vår familie som har tatt den ble ordentlig syke. To voksne barn i risikogruppe, og mannen, som jobber i helsevesenet. Alle tre ble svimle, og hadde hetetokter samt skikkelige influensasymptomer som hodepine og muskelverk. Ingen feber da. Mannen var hjemme fra jobben i to dager, for han ble sengeliggende.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...