Gå til innhold

Dere som har tatt vaksinen?


janeymor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og hun på 8 tok vaksinen for 10 og 14 dager siden. Vi var ømme i armen i 3-4 dager, og litt slappe og tufse dagen etter vaksinen - ellers ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Sønnen min tok for 2 uker siden, han ble litt svimmel på ettermiddagen og morgenen etter. Ellers merket han ingen ting. Han var litt stiv/vond i armen samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine døtre på 6 og 8 år, tok vaksinen for 12 dager siden - og de klaget på vond arm dagen etter.

Men ungene var på skole/barnehage dagen etter? sitter her med øm arm selv og skjønner at de små kan slite litt i hverdagen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er voksen og i risikogruppa, har immunforsvar under normalområdet. Jeg følte meg slapp, fikk feber som gikk over etter 1 døgn. Jeg fikk vondt i armen, det er fortsatt en kul der, tok den for 12 dager siden. Men armvondten var ikke ille, ikke noe å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungene mine ble vaksinert på fredag morgen. De var ømme i armen samme dag og på lørdagen. Lørdag var de også trøtte og spesielt den eldste (fikk dobbel dose) hadde litt hodepine og småvondt i magen, men ellers var de i fin form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ungene var på skole/barnehage dagen etter? sitter her med øm arm selv og skjønner at de små kan slite litt i hverdagen i morgen...

De ble vaksinert torsdag ettermiddag - og var på skolen på fredag. Og det var de fleste av de andre ungene også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ingen bivirkninger. Øm i armen (såvidt jeg forstår gjelder det -alle-, og er mest en reaksjon på å ha fått noe sprøytet inn der), men ellers ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ungene ble vaksinert 28 okt. 5åringen merket ingenting, 7åringen fikk vondt i arma et par dager, jeg fikk vondt i arma et partimeretter stikket, men det forsvant da jegfikk feber utpå kvelden. Hadde feber ganske nøyaktig ett døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Alle i vår familie som har tatt den ble ordentlig syke. To voksne barn i risikogruppe, og mannen, som jobber i helsevesenet. Alle tre ble svimle, og hadde hetetokter samt skikkelige influensasymptomer som hodepine og muskelverk. Ingen feber da. Mannen var hjemme fra jobben i to dager, for han ble sengeliggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jr hadde vondt i armen et døgn og litt hodepine dagen etter. Jeg selv hadde bare en øm arm. Er vel ca 20 stk på jobb som er vaksinert. En som var dårlig med litt mageproblem et par dager, ellers bare hørt om vonde armer i vel et døgn etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...